Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker en vogn til å trille setet idet funker også fint å sette hele bilstolen oppi et babysete om du ikke kan dra med deg en ekstra kurv
![]()
Da må jeg fortsatt drasse med bilsete inn i butikken. Samt det tar da hele plassen i kurven så da får jeg nesten ikke handlet.
Det syntes jeg å de burde. Daglig...Nei, kunne heller tenkt meg at butikkene vasket vognene![]()
Nei, kunne heller tenkt meg at butikkene vasket vognene![]()
Helt enig burde være en selvfølge at butikkene gjør det oftere selv.
Ser ikke ut som de gjør det i det hele tatt!
Helt ærlig så syns jeg det er en ekstremt uting å ha ungene oppi handlevognen med sko på som de har gått og trakket i søle og møkk med. De er ikke rene selv om de ser rene ut!
Men jeg forstår også problematikken når man handler, og tenker som så at enten kan man ta av de skoene eller hatt på trekk på skoene slik at det som er det skitneste i hvert fall ikke er i vognen.
Mange argumenterer med at maten er innpakket, men vi setter maten innpakket i kjøleskapet og drasser med bakterier inn der, for så å legge embalasjen på kjøkkenbenken, mangen til og med oppå skjærebrettet før man åpner. Vi bruker samme kniv på å åpne embalasjen som vi skjærer maten med. Ja jeg er sær, men jeg vil ikke ha masse hundebæsjbakterier inn på mitt kjøkken.
Og ansolutt ikke tvil om at handlevognene og handlekorgene rundt omkring ser helt grusome ut. Totalt uappetittelige.
Og butikkene burde absolutt vasket de oftere.
Nei, og de babysetene er alltid fulle av smulerHelt enig burde være en selvfølge at butikkene gjør det oftere selv.
Ser ikke ut som de gjør det i det hele tatt!

Nei, og de babysetene er alltid fulle av smuler![]()
Det har vi gjort og, ellers er bæresele fintJa og annet som er sølt, klint ut, eller gulpet opp... Tør ikke å tenke på hva det er. Jeg setter ikke babyene mine oppi derTar heller ut bilstolen, og setter den i en egen vanlig handlevogn og tar en ekstra til varene når de ser så ufyselige ut!
Signerer denne. Vil ikke putte lille i en bakteriebombe.. Men har alltid våtservietter og antibac i veska som kan brukes ved behovNå er lille så tung at jeg ikke klarer å bære henne i bilstolen lengre. Men hun er alt for liten til å sitte selv i handlevognene. Så da bruker vi de vognene med barnesete på inni butikken. Må innrømme at jeg kvier meg hver gang.. Tar med teppe å legger oppi.. Ser ikke ut til at de blir vasket EVER. Fult av gulp og dritt i dem overalt hvor vi drar..
Så ja enten la meg vaske dem selv, ellers får butikkene begynne å vaske dem.. Disse minste trenger ikke å bli utsatt for allverdens bakterier å drit når dem ikke er ferdig vaksinert engang..
Om cashewnøttene ligger i samme vogn et barn har stått i driter jeg langt i! Det meste er da i emballasje eller poseog vi voksne tåler da litt mer enn de minste