Kunne du tenkt deg å desinfisere handlevognen på butikken??

I utgangspunktet ikke, men nå er minste ett år gammel og endelig stor nok til å sitte i setet, og han suger gjerne på håndtaket. Da hadde det vært greit å desinfisere litt, kanskje.

Skulle gjerne desinfisert håndtaket på vognene før bruk..
Orker ikke å tenke på alle bakteriene.

Jeg handler som regel på denne butikken, og jeg ble veldig positivt overrasket over at dette tilbudet har kommet! :)

Til nå har jeg ikke benyttet meg av det, men jeg har sett mange stå der og vaske over, og det syns jeg er bra! :)

Jeg kunne tidvis ha ønsker å desinfisere disse babysetene på handlevognene, men løste det ved å ha med teppe

Kommer ikke til å vaske vognen før jeg handler nei. Varene blir jo møkkete av båndet ved kassa og personen som scanner varene også. Voldsomt til hysteri.

Nei, tviler på at jeg har blitt syk av å ta i en hamdlevogn, og når det gjelder skitt og bakterier har jeg mest tro på at det vi ikke vet, har vi ikke vondt av. Men greit for meg at det finnes en mulighet for folk med nedsatt immunforsvar el, tenker bare disse gjerne vil ha med seg midler til slikt uansett hvis de har en spesiell grunn til det.

Når ungene har vært små og sittet i det kurvsetet hadde jeg nok gjerne vasket over.

Fint for de som syns det er noe de vil gjøre :) selv hadde jeg ikke gjort det, det meste man kjøper har jo enten skall eller forpakning allikevel.

Om vognene i butikken er så grisete så er det jo fint med sånt tilbud. I butikken jeg handler så er ikke kurvene sånn skitten at jeg føler at jeg behøver desinfisering av de. Har også barna i kurven rett som det er

Back
Topp