Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er man rik med 700.000? Det er ca 350.000 pr person i husholdningen.
Det er ganske så vanlig lønn i lille Norge![]()
Vi tjener ikke så mye vell å merkeså i mine øyne er man litt rik når man har så mye i lønn. Det er ikke ALLE som tjener så mye, vi er en av dem
selv om det er vanlig
Er man rik med 700.000? Det er ca 350.000 pr person i husholdningen.
Det er ganske så vanlig lønn i lille Norge![]()
Er snakk om 700 000 ETTER skatt![]()
Månedlig? Tror ikke det? Vi ligger på rundt tusenlappen i strøm hvis vi tar i litt. Ellers så er vel forsikring og kommunale avgifter ca 10.000 lapper i året?![]()
Dæven det hørtes sabla dyrt ut. Vi bor i Akershus og betaler kun 12.000 i kommunale avgifter.Vi betaler ca 1000-2000 kr i strøm i mnd(alt ettersom det er vinter eller sommer) forsikringer på iallefall 2-3000( har uføreforsikring på oss voksne som koster 500,- pr pers) og totalt hat vi kommunale avgifter på 25000 i året og nesten 10000 i eiendomsskatt, så jeg lurer litt på hva slags hus, kommune osv dette tallet er tatt fra..
Sent from my iPhone using BV Forum
- Barnefamilier kan spare minst 20 000 i måneden
Budsjettet fra Luksusfellen skal også fungere for en gjennomsnittsfamilie, mener forbrukerøkonom Silje Sandmæl.
Vis vedlegget 136608
http://www.mammanett.no/mamma/okonomi/silje-sandmael-barnefamilier-kan-spare-minst-20-000-i-maneden
Dæven det hørtes sabla dyrt ut. Vi bor i Akershus og betaler kun 12.000 i kommunale avgifter.
Med de utgiftene der og den inntekten, ja. Men så har vi ikke så lave utgifter, så det lar seg ikke gjøre bare pga det.
Ja.. Og med dagens lave rente er det liten hensikt å spare så mye i mnd, med mindre man plasserer i fond/aksjer. Å leve på stramt budsjett fordi man kan og ikke må er for spesielt interesserte i min verden.Ja det har jo liksom litt med å gjøre og, har man det sånn at man kan spare 20.000 i mnd, så ville vel kanskje de aller fleste kjøpt seg en større/dyrere bolig, bil osv. En ting er jo å spare til noe, men bare spare for å spare? Jeg vil leve litt og kose meg mens jeg faktisk lever og jeg da...
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi tjener ikke så mye vell å merkeså i mine øyne er man litt rik når man har så mye i lønn. Det er ikke ALLE som tjener så mye, vi er en av dem
selv om det er vanlig