Kunne du jobbet på McDonalds?

Heller jobbet på Mcdonalds enn å vært arbeidsledig!

Aldri!!!

Ja, det kunne jeg ha gjort..Igrunn jobbet hvor som helst fremfor å være arbeidsledig.

Nei, det er ikke noe jobb for meg. Men hadde jeg ikke hatt noe annet, så er det mye bedre å jobbe der enn å motta sosial penger. Har en eldre søster som jobber på Mc Donalds i England, og der er det vanskelig å få jobb til og med der! Hun ble daglig leder på kort tid da fordi hun var voksen! Har inntrykk av at det ofte skjer i Norge også, at de som er litt eldre og gjør en god jobb rykker raskt opp i gradene!

såklart jeg kunne tenkt meg det! Hvis jeg trengte en jobb og mc-donalds hadde en ledig stilling ville jeg søkt[:)]. De som gjør jobben sin med stolthet får igjen for det iform av høyere stilling eller god referanse som kommer en til gode ved søk av en jobb man kanskje ønsket fremfor frityr jobben[8D]

ORIGINAL: *Perlemor*

Ja, det kunne jeg ha gjort..Igrunn jobbet hvor som helst fremfor å være arbeidsledig.

jeg og

ORIGINAL: *Perlemor*

samme her[:)]

Nei, jeg hadde ikke kunnet jobbe på Mc Donalds, for jeg eier ikke viljestyrke for tiden, så hadde nok endt med at jeg hadde måtte flytte inn, fordi jeg hadde blitt så stor at jeg ikke hadde komt meg ut....

ORIGINAL: Qualitas

hvis det var det eneste ledig og jeg trengte en jobb, så selvfølgelig. Men ville nok foretrukket noe annet[:)]

Må man, så må man[8D] Må man ikke, så jobber men med noe annet...

Nei.

Hvorfor? Fordi jeg aldri i verden ville risikert å gå lei av den maten [&o]

Mc Chicken, Chicken Salsa også den svære nye kyllinggreia Jeg sikler...

Nei, jeg hadde blitt 200kg av å jobbe der.

Uaktus!

Nei. Jeg hadde heller skura toaletter og bærbare bajamaja... Det er min aller største skrekk å havne på Mc D.. 

Ja jeg ville jobbet der!
jeg jobbet der, en liten stund og måtte slutte pga graviditieten.
Det var stress fra start til slutt, så det ble mer trening enn å stå der å spise, det var det ikke tid til.

Men jeg elsket å jobbe der. Og ja man ble lei av lukta, men man kan jo å ta en dusj etterpå og da llukter man mye bedre :D. Også fikk man et måltid inkludert som jeg ikke ville spise men ga bort til sambo. Aka jeg la ikke på meg før jeg ble gravid.
Jeg likte mine medarbeidere og vi kom godt overens, men så klart om man er over 30 og tenker for seg at McDonalds er et skit sted å jobbe, så er det nok ikke jobben for deg..
Og lønna var suveren, jeg startet nederst, som var vel litt over 100, men klartert fort oppover lønnstigen.

SÅ jenter/kvinnfolk rakk ikke ned på folk som jobber på McDonalds, det er bedre enn de fleste jobber der ute!

ORIGINAL: lille nuppa

hvis jeg ikke hadde jobb, og ikke det var så mye å finne, så hadde jeg tatt det ja
heller jobb og penger inn, enn ikke jobb og null penger

pluss lettere å få jobb om man er i jobb[:)]

og det hadde vært ein slankekur for meg, fordi eg likar ikkje maten der.. [:)]

jeg fatter ikke at folk heller hadde gått arbeidsledig enn å jobbe der.. bra holdning 

nei aldri nå i voksen alder....[:'(] Knaksje når jeg var ungdom.. men ikke nå... da hadde jeg heller jobbet på rimi..

Back
Topp