kunne du? brud i blinde

Ja det kunne jeg.
Vi har ganske lik smak i sånne ting.. og han er flink til å arrangere store arrangementer da han har gjort det flere ganger før.

ja hvis han ønsket det og tv hadde betalt for hele greia ja![:)]

ja det kunne jeg [:)]
Sambo kjenner meg såpass godt, å han hadde nokk gjort en kjempegod jobb [:)]
Dessuten er det ikke kjolen, kaken, maten eller lokalet jeg gifter meg med, det er sambo å da er det viktigste for meg at det blir meg og han[:)]

Ja, det kunne jeg faktisk. Litt overrasket over meg selv der, men. [:D]

Eneste jeg kanskje ville vært urolig for er kjolen.. Men der kan man gjøre feil selv visst man ikke prøver de på..
(kan vel ikke forlange av sambo å prøve på kjolene heller[;)])

Jeg hadde turt det ja. Jeg og kjæresten har veldig lik smak, og han er nok mye bedre på organisering og planlegging enn meg. Men jeg ville aldri i verden gått glipp av min egen bryllupsplanlegging. Det er vel halve moroa? [:D]

ORIGINAL: Totenspiren

ja det kunne jeg lett!

Absolutt, ikke noe problem.
Han bryr seg ikke om pynt og hadde sikkert glemt masse, men det bryr jeg meg ikke om.
Hadde syns det hadde vært utrolig stas å tenke over senere at han hadde brukt så mye energi og tid på at dagen vår skulle bli fin.
Eneste jeg hadde bekymra meg for er kjolen og str. For jeg har litt ekstra kilo på meg, spes magen[:)] Men hadde ordna seg det og!

Nå kunne jeg glatt hatt et bryllup til bare 10 000 kr eller mindre da. Bryr meg bare om at vi skal ha det fint og ha masse familie med.

om jeg hadde hatt en man, ingen problem i det hele tatt... Men jeg er liksom ikke så nøye av meg jeg da, kunne godt ha gifta meg i klovnedrakt om det var det han hadde lyst til[8D]
Men sansynligheten er meget liten for at jeg noen gang gifter meg, for jeg tror ikke på ekteskap egentlig...

ORIGINAL: Thejohan

ORIGINAL: Nnem

Nei, for jeg vet hva han hadde fokusert mest på.

Hva er det da?

Alkohol.

Back
Topp