kunne du? brud i blinde

Uten problem. Mannen er jo værre enn meg, så tror nok han hadde klart det utrolig bra. 

ORIGINAL: Tanntrollet09

Jeg tror ikke det, kommet til å hatt angst for at han skulle gjøre noe "feil"[8D]

sign.. vi har snakka om det også og han sa han ikke ville ha alt ansvaret alene[;)] så den saken er grei[:D]

Haha vi prata på det seinest her om dagen, sambo sa at han var altfor lite engasjert i detaljer til at det ville gått[:D] dessuten skal vi gifte oss om noen mnd så helt klart nei takk til det[8D]

ORIGINAL: ice

Ja, det kunne jeg. Men tviler på at han hadde hatt lyst[:D]

mitt drømmebryllup er slik: meg,mannen, sorenskriver og pølse på narvesen. så han lunnne fått lov til å arrangere bryllup bare det ikke koster penger. jeg skjønner ikke hvorfor folk  bruker penger på bryllup-.

Nei absolutt ikke [:D]
Men så er vi litt uenig om hvordan et bryllup skal være.
Han liker det tradisjonelle kirkebryllupet, mens jeg ville giftet meg uti en fin hage osv[:)]

nope....men det er fordi jeg MÅ ha kontroll på alt, hvis ikke blir jeg gal[8D]

Hadde vært et totalt mareritt.

Nja.. Om jeg hadde forsont meg med at jeg blei gift på Old Trafford så.. Det er nemlig min samboers store drøm.. [8D]

ikke søren!! mannen min hadde ikke visst opp-ned på kaken. og la han matche farger [X(][X(]????

Ikke om det snødde griser opp-ned i helvete.
Jeg har nemlig aldri hatt spesielt lyst til å gifte meg ikledd en gigantisk Porsche-logo.

Ja! Absolutt!
Jeg har ikke noe problem med at samboeren min ordner ALT. Han er kjempeflink på sånt, og han elsker å overraske så det hadde blitt helt supert!
Det er jeg sikker på!

ORIGINAL: Ancita

Nei absolutt ikke [:D]
Men så er vi litt uenig om hvordan et bryllup skal være.
Han liker det tradisjonelle kirkebryllupet, mens jeg ville giftet meg uti en fin hage osv[:)]

Hvem er det som ender opp med å bestemme hos dere da?

ORIGINAL: ice

Ja, det kunne jeg. Men tviler på at han hadde hatt lyst[:D]

ja det kunne jeg.
for meg er ikke kjolen, kake, pynt osv det viktigste..det viktigste er at vi blir gift, og vil dele resten av livet med hverandre[:)]

Back
Topp