kunne du? brud i blinde

verteline

Elsker forumet
brud i blinde på TLC, der mannen planlegger ALT.. kunne du overlatt alt til mannen?...

nei. [:)]

Jeg tror ikke det, kommet til å hatt angst for at han skulle gjøre noe "feil"[8D]

ORIGINAL: YsePyse

Ikke sjangs i h....    [8D][:D]

hehehe[;)]

ORIGINAL: verteline

ORIGINAL: YsePyse

Ikke sjangs i h....    [8D][:D]

hehehe[;)]

Definitivt. [:D]

Ja[:)]

Hadde heller vært utgift enn å latt han planlegge bryllupet [&:]

i frykt for å bli gift i klovnedrakt e,l. NEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

ORIGINAL: Totenspiren

ja det kunne jeg lett!

Om jeg hadde hatt en mann da[8D]

Både ja og nei...for han betyr ikke pynt, mat, lokale osv noe, men for meg gjør det.

Og så tror jeg han hadde bommet kraftig på kjolen[;)]

Men nå er vi gift da, og jeg planla alt[:D]

ja det kunne jeg GLATT ha gjort. Min man er en jeg må deale med når vi skal gifte oss, han har like mange meninger og pynteideer til selskap som meg. Og hvis man får hjelp til betaling av programmet, er det enda mer interessant[8D][:D]

ALDRI!!
Ikke fordi han hadde bommet så kraftig,han kjenner meg veldig godt:)

Men planleggingen er en del av kosen:)
Er en fase før man gifter seg liksom:)

Det er noe vi vil gjøre sammen [:D]

Nei, da hadde det vel blitt brudekjole, kirke og masse gjester. Min store skrekk[8D]
Jeg ville ha dratt et sted bare oss og ungene og giftet oss i hemlighet[:D]

jepp. ingen problem. han vet kor ej vil ha det siden vi allerede har planlagt bryllup en gang. hehe.. så er jo bare å ringe å bestille ny dato i grunn, men skulle gjerne gitt han frie tøyla til å gjøre noe annet [:D] hadde vært spennende. eneste kjolen da, den har ej kjøpt alt, har hatt den i over 2år no, å han har aldri sett den! skal ikke få se den før ej går opp kirkegulvet!

Back
Topp