Kunne dere vært Surrogat?

jody

Forelsket i forumet
Tenkte vi kunne ha en diskusjon om det..

Jeg ville stilt opp uten problem. jeg elsker å se gutten min smile og le når han ser meg og jeg skulle ønskt jeg kunne ha hjulpet andre som ikke har den gleden.

dere da?

Nei, det kunne jeg aldri tenkt meg. Jeg hadde ikke klart å "gitt bort" et barn jeg hadde hatt inni meg i ni mnd, samme om egg og sperm kom fra noen andre.

ORIGINAL: fairy

Nei, det kunne jeg aldri tenkt meg. Jeg hadde ikke klart å "gitt bort" et barn jeg hadde hatt inni meg i ni mnd, samme om egg og sperm kom fra noen andre.

skjønner det.. men hva om det var du som ikke kunne få barn.... off.. hadde vært kjekkt da om noen kan hjelpe til med å gi deg et biologisk barn.. ikke sant?

ORIGINAL: jody

skjønner det.. men hva om det var du som ikke kunne få barn.... off.. hadde vært kjekkt da om noen kan hjelpe til med å gi deg et biologisk barn.. ikke sant?

hadde ikke klart det uansett. basta bom. blir så knyttet til barnet i magen...

Vanskelig og svare på.

Kanskje for bror, eller en meget spesiell venninne.
Men ikke for en fremmed! Tror jeg... [8|]

Nei, det hadde jeg ikke klart. For det første liker jeg ikke å være gravid, for det andre knytter jeg meg for mye til babyen før den blir født. Så det hadde ikke gått.

Men det er flott at noen klarer det og gjør det for å hjelpe andre altså!!

Hadde et veldig tungt svangerskap, så ikke uten videre, nei.
Men skulle gjerne ha stilt opp for søster'n om hun trengte det - men da må noen overta Jr. i ni måneder... [8|]

Nei, det tror jeg ikke hadde klart. Må uansett ha KS når jeg skal føde, og det ville jeg kun gjort når det var mine egne barn.

Jeg vet ikke om jeg hadde klart det, det måtte ha vært for noen som var viktig for meg å hjelpe..

Selvom det er fantastisk å gi noen muligheten for å få barn så hadde det hatt noe å si hvem jeg skulle gjort det for. Et intervju og fasade hadde ikke vært nok, jeg måtte virkelig kjenne noe av det innerste i de jeg bar frem barn for. Jeg måtte ha vist at jeg kunne følge barnet som tante el. for å alltid vite at jeg gjorde det riktige.

Jeg kunne ikke levd med at jeg gav noen som ikke burde hatt barn en slik gave. Med andre ord, jeg kommer nok aldri til å stille som surrogat.

Helt klart!

Vet det er mange her inne som er knyttet til den lille i magen om de er mammaer eller ikke, men jeg tror på at når jeg sitter med 500.000++ på kontoen, og har en "fremmed" baby i magen og i tillegg kommer til å ha kontakt med dem man ruger for så tror jeg ikke at det er noe problem. Du er inneforstått med at dette ikke er ditt barn og har 9 mnd å forberede deg på

ORIGINAL: Bare Kari

ORIGINAL: jody

Nei, hadde det ikke gått for meg, så finnes det nok av foreldreløse barn i verden som så sårt trenger en mor og far. Jeg hadde aldri i verden klart å bruke surrogatmor heller. Kan jeg ikke få mine egne barn, så er det ikke meningen heller.

Så om du har helt friske egg og kællen friske guttær, og eneste problemet ligger i at du ikke klarer å holde på barnet i magen så vil du ikke ha egne barn?

signerer denne.men det er veldig vansklelig å si.Tror evt jeg ikke hadde stilt opp for hvem som helst.Hvis jeg hadde stilt opp for en fremmed og jeg hadde visst jeg aldri kom til å se "mitt" barn igjen,så vil jeg tro det hadde vært vanskelig.Men hvis jeg hadde stilt opp for en familie medlem,så tror jeg det og hadde vært vanskelig.Tror kanskje jeg  ville følt at jeg hadde en finger med i å sette grenser og sånt til "mitt" barn.Ta en del av oppdragelsen.

Nei, vanskelig å si.

Hadde jeg ikke klart, uansett for hvem!
Ganske sikker på at jeg hadde fått store problemer med å skille meg fra barnet og stille hjernen inn på at det ikke var mitt selv om jeg hadde bært det fram!
Hadde jeg selv ikke kunne få barn hadde jeg adoptert!

nei det kunne jeg ikke ha gjort.
hadde blitt knyttet til det barnet samma om det ikke var min.
har jo båret barnet i 9 mnd og kjennt sparkene.
hadde ikke klart å født åså dratt fra sykehuset uten noen barn!

nei. hadde aldri klart å gi fra meg en unge

Ikke for hvem som helst nei, men for en av søstrene mine eller broren min, hadde jeg kanskje kunnet gjøre det. Spørs litt, for jeg har litt problemer med bekkenet mitt, og har jo barn selv jeg skal ta vare på.

Back
Topp