Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fairy
Nei, det kunne jeg aldri tenkt meg. Jeg hadde ikke klart å "gitt bort" et barn jeg hadde hatt inni meg i ni mnd, samme om egg og sperm kom fra noen andre.
ORIGINAL: jody
Nei, det kunne jeg aldri tenkt meg. Jeg hadde ikke klart å "gitt bort" et barn jeg hadde hatt inni meg i ni mnd, samme om egg og sperm kom fra noen andre.
skjønner det.. men hva om det var du som ikke kunne få barn.... off.. hadde vært kjekkt da om noen kan hjelpe til med å gi deg et biologisk barn.. ikke sant?
ORIGINAL: Bare Kari
ORIGINAL: jody
skjønner det.. men hva om det var du som ikke kunne få barn.... off.. hadde vært kjekkt da om noen kan hjelpe til med å gi deg et biologisk barn.. ikke sant?
Nei, hadde det ikke gått for meg, så finnes det nok av foreldreløse barn i verden som så sårt trenger en mor og far. Jeg hadde aldri i verden klart å bruke surrogatmor heller. Kan jeg ikke få mine egne barn, så er det ikke meningen heller.