Kunne dere tenke dere...

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
.. et liv uten samboeren/kjæresten?

Jeg er så oppover ørene forelsket, selv etter mange år, og kunne aldri tenke meg å bytte han ut!!!!

Hvordan er det med dere andre?
Ville dere "klart dere" uten samboeren/kjæresten, eller er dere uadskillelige?

jeg hadde nok vært ganske hjelpesløs uten min kjære....[8|][:D]

da det ble slutt mellom oss når gullet var ett år,så vet jeg at jeg kan klare meg uten han,men det er vel heller en beskyttelse da man føler seg litt mindre trygg når det faktisk har vært ett brudd,men vil jo selvfølgelig ikke det..

Kunne nok klart meg godt uten han ja...
Men er jo koseligst med da[:D]

ORIGINAL: Guttemamma`n

ORIGINAL: Guttemamma`n

Nei ikke sjangs.. Blir bare mer og mer forelsket i han for hver dag som går, 4år har vi vært sammen og det har vært de beste årene i mitt liv. Nesten som et nytt liv startet da jeg traff han.

Klarer meg uten han, men jeg vill ikke det. Har vært sammen med han temmelig mange år nå (se ticker'n min)[:D] Og etter så mange år hadde det såklart blitt tomt. Jeg er vel heller ikke oppover ørene forelsket men vi har go sex og er sikre på hverandre[:)]

ORIGINAL: * supermamma*

kunne ikke forestilt meg livet uten han..
[hr]signerer denne jeg [:D]

ORIGINAL: Silly

jeg hadde nok vært ganske hjelpesløs uten min kjære....[8|][:D]

vet ikke hva jeg skulle gjordt uten ham, selv om det hender at jeg ønsker ham dit perpper'n gror[;)]

Kunne aldri tenkt meg et liv uten min kjære, er di 6 beste årene i mitt liv, og jeg ønsker alltid og ha det sånn som dette, i tykt og tynt...  [:)]

Nei,han er min klippe i livet!!Er så utrolig glad for att det ble netopp oss to
Uten han hadde jeg ikke hatt mine nydelige små,jeg blir bare mer og mer foreska i mannen min.Han er flink å vise att han elsker meg og,og det betyr jo endel [;)]
har vert sammen i 8,5 år gleder meg til mangen mangen fler[:)][:)]

Hadde nok klart meg godt uten han og etter 9 år har jeg noen dager tenkt tanken hahah [:D]. Men elsker han over alt og vil ikke bytte han ut men noen 1 uke til vi skal på kjærlighetsferie gleder oss masse. Trenger litt tid samme bare oss to.

Vi har hatt det ganske tøft i svangerskapet, så jeg har nok tenkt tanken ja. Er jo veldig glad i han, men ikke for enhver pris... Går veldig opp og ned.

Hadde IKKE klart meg uten nei.. Har blitt utrolig glad i han og livet hadde mistet mye av meningen uten han..

koselig lesning, mange fine svar - godt at det er så mange som har det bra med sin sambo/kjæreste/mann! [:)]

hadde aaaldri klart meg uten min kjæreeller jeg klarer meg jo de ukene han er borte på jobb da men..hadde ikke klart meg hadde jeg ikke visst han kom hjem til meg[;)]

vi er jo ganske så ferske så jeg hadde klart meg uten - klarte meg jo fint før jeg traff han..

men ikke at jeg VIL klare meg uten.. [:D]
nå skal vi jo bli samboere og livet er bedre med han i det ja [:D]

ORIGINAL: * supermamma*

kunne ikke forestilt meg livet uten han..

Back
Topp