Kunne dere hatt med svigermor på fødselen ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Ho jobber på sykehuset, så at ho kan komme innom en tur er kanskje en mulighet vis det tar lang tid :) men vil ikke spørr om ho vil være med under hele fødselen liksom :)

Jeg kunne hatt en av min(e) med men dette er noe jeg vil oppleve med sambo min! Men gleder meg stort til besøk av dem etterpå ;-)

Hvis absolutt ingen andre hadde kunnet blitt med meg, så hadde jeg tatt med svigermor. Men før jeg hadde valgt henne, så hadde jeg nok spurt alle andre først :)

Det ville føltes veldig unaturlig til tross for at vi har et fint forhold, ville heller hatt med en venninne om min kjære ikke kunne være der.

Ja det kunne eg faktisk men trur eg ville heller kun ha mannen min. Hadde mor med meg sist og mannen min men mamma var stooor støtte for oss begge. Ville heller ha min egen mor men kunne også godt tenke meg å ha svigermor med. Sist blei det akutt keisersnitt til slutt og no blir det sikkert planlagt keisersnitt så det blir kun mannen min (pluss at vi er i Norge og dei er på Island ;) )

Aldri! Ikke min mor en gang :P
Jeg er en sjenert person og kan aldri tenke meg å føde foran noen andre enn mannen og jordmor :P

Jeg vil bare ha med sambo, dette er vår private boble:-) Hun er absolutt god og snill nok til å være med, men sambo ville ikke ha henne med, ingen andre heller. Helt greit for meg:-)

Nei,hehe, not at all :-)

Jeg er super glad i svigermoren min, kunne aldri ha ønsket meg noen andre. Men jeg vil knapt nok ha med samboeren :) Så nei... :)

Kunne jeg helt sikkert, hun er jordmor :)
...men bor litt vel langt unna.

Back
Topp