kunne dere brukt denne?

jabbadabbaduuu!

Elsker forumet
Som en ekstra vogn stående hos et familiemedlem, som blir brukt kanskje 4 ganger i året?
Hel og pen, bortsett fra at den er falmet.. I steden for og risikere din egen vogn på flyet liksom..
Hva hadde dere gjort? Er jo bare og ha på regntrekk f.eks så syns det jo ikke at den er falmet[&:]

Ja, hvorfor ikke? Hvis den ellers er hel og fin så er det jo ingen problem :)

ORIGINAL: Speedsjarken

ja, jeg mener den er helt grei.. Skal stå hos meg så tantungene kan bruke når de er her. Og de er 4 mnd og 10 mnd, men virket som hun ene syntes denne var alt for stygg og ville heller dra med seg sin på flyet.. Og kjøper ikke en tralle med tanke på vind og vær og snø som kommer.Er da bedre med en mindre pen vogn som er mye mer praktisk og solid!

ingen som tørr og svare[8D]

Ser ikke helt problemet.....er det et spm om du kan bruke den fordi den er falmet..?
Herregud..

Ja jeg hadde brukt den.

ORIGINAL: jabbadabbaduuu!

ja, jeg mener den er helt grei.. Skal stå hos meg så tantungene kan bruke når de er her. Og de er 4 mnd og 10 mnd, men virket som hun ene syntes denne var alt for stygg og ville heller dra med seg sin på flyet.. Og kjøper ikke en tralle med tanke på vind og vær og snø som kommer.Er da bedre med en mindre pen vogn som er mye mer praktisk og solid!

Ja herregud den var jo ikke stygg, kanskje ikke akkurat 2010-modell men hadde absolutt ikke skjemtes hvis jeg hadde en sånn til låns... Kjekt med ei ordentlig god vogn nå som det nærmer seg vinter :) At den ikke er megafin burde virkelig ikke spille noen rolle...

Utseendemessing hadde jeg ikke brydd meg, men når det kommer til madrass og slikt, så hadde jeg kanskje ville brukt min egen da, også måtte jeg vært 100% sikker på at det ikke mugg noe sted.

Hjemme hos mamma har vi en vogn som er GRUSOMT stygg - men fungerer akkurat som den skal. Er faktisk ikke lenge siden en akkurat lik vogn ble lagt ut i en "gjøre narr av"-tråd med link til finn. Bryr meg ikke det spor - Nora sitter og ligger godt. Jeg gidder ikke dra vogna hennes landet rundt i tide og utide bare fordi den andre vogna er stygg. (Virkelig, virkelig stygg [:D])

ORIGINAL: Tanntrollet09

Utseendemessing hadde jeg ikke brydd meg, men når det kommer til madrass og slikt, så hadde jeg kanskje ville brukt min egen da, også måtte jeg vært 100% sikker på at det ikke mugg noe sted.

Hel og pen. Har sjekket den.. Men, ingen problem og hive oppi en ny madrass da[:)] Skal jo brukes sovepose oppi og..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ser ikke helt problemet.....er det et spm om du kan bruke den fordi den er falmet..?
Herregud..

Ja jeg hadde brukt den.

Ja, ene søsteren virket ikke fornøyd nok med denne. Og de har ikke råd til og spleise på en dyr vogn og denne koster 500kr.  Da skulle de sett den jeg brukte i spania hos mamma[:D] FOr den var grusom, men det dreit jeg i ettersom jeg slappp og risikere min egen vogn eller måtte dra på den[:)]

Hehe, du skulle sett den vognen vi låner når vi er hjemme hos svigers. DEN er falmet, gammel og hengslete,, men helt ok å trille og ungene klarte jammen meg å sove like godt i den som i vognen vi har hjemme. Og ikke skjemtes jeg av å bruke den heller![;)]
(Den var ny for 12 år siden,og er brukt til 4 unger, pluss 3 tantebarn etterhvert.)

Hel og pen. Har sjekket den.. Men, ingen problem og hive oppi en ny madrass da[:)] Skal jo brukes sovepose oppi og..

Madrassen er jo bare å dra med seg mellom da, vognmadrasser tar jo ikke akkurat noe plass i baggen.

Madrassen er jo bare å dra med seg mellom da, vognmadrasser tar jo ikke akkurat noe plass i baggen.

ja, de kan jo ta med sin egen ja...[:D]

Hadde ikke hatt problem med å bruke den vogna jeg. Er jo ei solid og god vogn.

Jeg kunne sikkert brukt den som hovedvogn også for den saks skyld, og absolutt som reservevogn for å slippe å ha med på fly. [;)]

vi har en gammal og mildt sagt FÆL troller vogn eller hva merker er for noe hjemme hos min mamma.. vogna funker bra den men ser godt brukt ut, men det gjør da søren ingenting... jeg har ødelagt to vogner for mye på flyreiser dessverre...

ja det hadde jeg lett gjort.. kjøpte en sort gammel sliten simo av venninna mi for 200 kroner som sto hos pappa så vi slapp å dra med vogn dit..
ga den til broren min nå så de kunne ha den som barnehagevogn [:)]

De har mange fine vogner i den butikken der ja.
Når vi plutselig og litt uventet måtte ha vogn fikk vi en flott Simo til 1500,-. [:D]

Back
Topp