• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Kunna skambanka sambo!!!!!!

Prikkprikk

Flørter med forumet
Vi sku på butikken,han hadde det travelt.

Står i ett kryss,på siden er det en varebil som sperre sikten nedover bakken.(vi skulle oppover bakken).krysse er midt i bakken.

da sambo skulle kjøre på siden av varebilden såg jeg og han tydelig at det kom en bil oppover bakken.i stede for og vente på tur,så peiser han på,bilen som kom oppover måtte styre ut i grøfta,sambo kjørte over i mottsatt kjørefelt,der kom det en volvo mot oss med go fart,så sambo svingte på gåfelte,å peiste på midre opp.det satt jeg som er gravid og min datter på 3 år.vi begge hylte og var livredd,jeg begynnte og gråte osv.så ble sambo sur på meg da jeg begynte og kjefte utfør butikken.
har prøvd og snakke med han ¨så mange ganger ang bilkjøringa hannes,men han driter i det.skriver meld og prater i tlf hele tiden,bryter vikteplikt,fartsgrenser osv.ingenting funker.
har prøvd og vise han en video jeg fant her inne engang om ei jente som skrev sms mens hun kjørte,men det funka ikke heller.

han kunne drept oss,jeg er skjælven enda. han kunne fanme drept oss!

hva kan jeg gjøre?

Han hadde ihvertfall aldri fått tatt med seg barna våre i bilen igjen om det var jeg som hadde vært sammen med han. Inntil han skjerpet seg!

Han høres jo ikke god ut han der, unnskyld meg, men å sette livet til familien sin å fare sånn er jo ikke riktig klokt...

Si at du anmelder han for uvettig kjøring vist han ikke skjerper seg. jeg hadde ikke nølt med å anmelde min egen samboer vist han hold på sånn.

Evt krev at du kjører når dere skal noe, så klart vist du har lappen da.

bra dokker syns det,før eg har tenkt på det endel ganga !

eg nøl heller ikke med det,og det sa eg tell han.

eg sa det va skræmmanes og se kor lite respekt han hadde før live tell andre.

helt sykt at det går ant og hold på sånn....

ORIGINAL: anonym87

bra dokker syns det,før eg har tenkt på det endel ganga !

eg nøl heller ikke med det,og det sa eg tell han.

eg sa det va skræmmanes og se kor lite respekt han hadde før live tell andre.

helt sykt at det går ant og hold på sånn....

Nekt å sitte på, å la affall ikke barna sitte på me ham!!

Han synes neppe det er kult om han plutselig er fri for lapp og må i fengsel for det jævla tullet sitt...

ORIGINAL: nothernstar

Han hadde ihvertfall aldri fått tatt med seg barna våre i bilen igjen om det var jeg som hadde vært sammen med han. Inntil han skjerpet seg!

Han høres jo ikke god ut han der, unnskyld meg, men å sette livet til familien sin å fare sånn er jo ikke riktig klokt...

Eh?? hadde nekta å sitta på me an jeg om min mann hadde holdt på sånn.. Serri.. hadde aldri satt mitt eller mine barns liv i fare på den måten.. men an gubben din kommer vel til å få så det svir en dag[8|]

Står i ett kryss,på siden er det en varebil som sperre sikten nedover bakken.(vi skulle oppover bakken).krysse er midt i bakken.

da sambo skulle kjøre på siden av varebilden såg jeg og han tydelig at det kom en bil oppover bakken.i stede for og vente på tur,så peiser han på,bilen som kom oppover måtte styre ut i grøfta,sambo kjørte over i mottsatt kjørefelt,der kom det en volvo mot oss med go fart,så sambo svingte på gåfelte,å peiste på midre opp.det satt jeg som er gravid og min datter på 3 år.vi begge hylte og var livredd,jeg begynnte og gråte osv.så ble sambo sur på meg da jeg begynte og kjefte utfør butikken.
har prøvd og snakke med han ¨så mange ganger ang bilkjøringa hannes,men han driter i det.skriver meld og prater i tlf hele tiden,bryter vikteplikt,fartsgrenser osv.ingenting funker.
har prøvd og vise han en video jeg fant her inne engang om ei jente som skrev sms mens hun kjørte,men det funka ikke heller.

hva kan jeg gjøre?

du er ikke sammen med en fra Moi eller?

Håper virkelig han skjerper seg og ikke dreper noen uskyldige en dag, slik som han holder på... [:o]

Jeg hadde nektet å sitte på med han, særlig når dere har barn med i bilen!
Si at DU vil kjøre når dere skal noe sammen...inntil han skjønner at du mener alvor og begynner å skjerpe seg!

Mettas

ORIGINAL: Anede

hva kan jeg gjøre?

du er ikke sammen med en fra Moi eller?

nei,er ikke det.

Back
Topp