Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg fått hentet skoene. Eeer det mulig!! Blir så sint jeg altså. Var der, hun sa ingenting. Og da måtte jeg spørre at hvorfor de sa imot meg på at skoene ikke lakk første dagen jeg var inne. På an igjen med diskusjonen, og at nei nå diskuterer vi ikke dette mer når hun ikke hadde noe å komme med. Ble så sint at jeg sa at jeg kom aldri til å handle der mer og dette kom flere til å få høre om!! Så kom beklagelsen da jeg tok imot skoene, men veldig falskHvordan gikk det?
Hadde sagt til henne at jeg jobber i butikk selv (selv om du ikke gjør det) og at man ikke behandler kundene sine på den måten hun hadde gjort.
Tror jeg ville droppet å sende mail til kjeden. Ville heller snakket med sjefen. Tviler på at hun selv var daglig leder... Håper iallefall det.
Herregud.... Så utrolig dårlig! Heldigvis finnes det flere sko-butikkerDa har jeg fått hentet skoene. Eeer det mulig!! Blir så sint jeg altså. Var der, hun sa ingenting. Og da måtte jeg spørre at hvorfor de sa imot meg på at skoene ikke lakk første dagen jeg var inne. På an igjen med diskusjonen, og at nei nå diskuterer vi ikke dette mer når hun ikke hadde noe å komme med. Ble så sint at jeg sa at jeg kom aldri til å handle der mer og dette kom flere til å få høre om!! Så kom beklagelsen da jeg tok imot skoene, men veldig falsk
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja takk for det. Skal aldri handle der igjenHerregud.... Så utrolig dårlig! Heldigvis finnes det flere sko-butikker![]()
er det mulig!Da har jeg fått hentet skoene. Eeer det mulig!! Blir så sint jeg altså. Var der, hun sa ingenting. Og da måtte jeg spørre at hvorfor de sa imot meg på at skoene ikke lakk første dagen jeg var inne. På an igjen med diskusjonen, og at nei nå diskuterer vi ikke dette mer når hun ikke hadde noe å komme med. Ble så sint at jeg sa at jeg kom aldri til å handle der mer og dette kom flere til å få høre om!! Så kom beklagelsen da jeg tok imot skoene, men veldig falsk
Ikke i det hele tatt. Hun sa at de trengte tid på å teste ut skoene men jeg maste sånn den dagen og i tlf. Halloo, jeg sa jo at greit jeg skjønner at de trenger tid men det må jo de informere meg om det da jeg ikke har peiling på sko. Derfor fortalte jeg med en gang da at jeg bodde et stykke vekke. Men men glad dette er over. Og håper ikke de nye lekkerer det mulig!![]()
er absolutt ikke sånn det skal være!
Hvis de nye lekker tror jeg det er bedre å kontakte leverandør direkte og si da gjerne at butikken du kjøpte skoene av har så dårlig service at du vil ikke dit igjen hvis de lurer på hvorfor du tar direkte kontakt eller prøver å sende deg til butikkenIkke i det hele tatt. Hun sa at de trengte tid på å teste ut skoene men jeg maste sånn den dagen og i tlf. Halloo, jeg sa jo at greit jeg skjønner at de trenger tid men det må jo de informere meg om det da jeg ikke har peiling på sko. Derfor fortalte jeg med en gang da at jeg bodde et stykke vekke. Men men glad dette er over. Og håper ikke de nye lekker
Takk for tips. Det skal jeg heller gjøre enn å bruke masse tid og energi på de damene i den butikkenHvis de nye lekker tror jeg det er bedre å kontakte leverandør direkte og si da gjerne at butikken du kjøpte skoene av har så dårlig service at du vil ikke dit igjen hvis de lurer på hvorfor du tar direkte kontakt eller prøver å sende deg til butikken![]()
ja det er slike ting de må informere om, alle kan absolutt ikke vite slike ting spesielt hvis man ikke jobber i en sko butikk!
Var bra du sendte Mail og at de gjorde noe med det da. Nei sant, vi skjønner jo at de trenger tid og ikke alle har tilgang til sånn og sånn, men er den innstillingen og hvordan de svarer deg som irriterer meg.Da jeg og min mor skulle ut å kjøpe vintersko til meg i fjor, så fant jeg de skoene jeg hadde leta etter. Det var 1 par igjen i str 36, men de var litt skadet på tuppen av skoen. siden skoene kostet 1000 kroner, så ba vi om reduksjon i prisen pga skaden. Det kunne ikke hun i kasse gjøre, det var det bare sjefen som kunne. Men sjefen kunne heller ikke, for de hadde ingen sjef og det skulle de ikke ha på 3-4 mnd.. endte med at vi ikke kjøpte de skoene, men dro til Oslo for å kjøpe der. Det var greit at damen i kassa ikke kunne gjøre det, men hun kunne lagt vekk den dårlig innstillinga hennes.
Vi sendte mail til butikken og til DinSko og forklarte situasjonen, de beklaget seg og skulle se til at DinSko på Jessheim skulle få seg en daglig leder. Så at det ble lagt ut annonse på sidene deres noen dager senere.
Noen ganger gidder de rett og slett ikke
Var bra du sendte Mail og at de gjorde noe med det da. Nei sant, vi skjønner jo at de trenger tid og ikke alle har tilgang til sånn og sånn, men er den innstillingen og hvordan de svarer deg som irriterer meg.
Prøver å finne ut hvor jeg kan sende Mail til ecco men finner ikke ut:/ for er visst forskjellige eiere selvom det er flere ecco butikker her