kundeservice netcom. dårlig erfaringer??

*Frk.Mamma

Gift med forumet
noen som har hatt veldig dårig kundeservice erfaring der?? i dag har vi rett og slett blitt jugd til av to personer der og den 3 og 4 sier det ikke er demmes roblem og de ikkekan fikse noe. syns det er skikkelig dårlig gjelder bytting av abonemang.

de ringte sambo i dag og sa at has abonemang skulle de slutte og ha det går ikke ut før18 mars og han har binding på tlf, men det ar ikkenoe proble han skulle få nytt abonemang som varmye billigereogdennye iphone til 1399 og ikke betaleutnoe annet og hellerikke betale ut de kr somligger igjen på den gamle tlf. så han tok det. så ringte han tilbake etter han snakket med meg for og høre omjeg kunne det, de sa at da måtte jeg betale ut en bryddgebyr på 1400kr så skulle jeg få det samme tilbudet, og ikke trenge og betale ut de kr på tlf jeg har nå.  sambo sa han skulle snakke med meg og han på kundeservice skulle ringe opp igjen om 10 min, det var greit. vi hørte ikke noe mer så etter 3 timer ringte sambo tilbake og sa vi ville ha dte og betale ut 1400 og få sammetilbudet, me nei det gikk ikke da måtte jeg betale 1400kr og i tilleg 2000kr på tlf noe han andr lova oss at vi ikke trengte, vi spurte om og få snakke med han vi snakket med men neida han har ikke skrivd noe i loggen om at han har snakket med oss ellernoe. blei skikkelig forbanna når de lover oss det og ikke ringer de opp igjen og i tilleg lover de oss et tilbud som en annenn sier at de ikke kan gi!

hva ville dere gjort med det?? og harnoen hatt samme problem selv? hva gjorde dere??

Ikke helt samme problemet, men har hatt store problemer med kundeservicen der det siste året. Har hatt netcom siden 2000, og vert storfornøyd hele tiden frem til nå. 
Startet på våren i år da de ville "takke" meg for at jeg var så god kunde hos dem ved å gi meg et knalltilbud på en ny telefon, som seff betydde binding ved ab. Jeg måtte svare fort, for dette skulle være et spesielt tilbud til meg akkurat da, og etter å ha tenkt kjapt over det slo jeg til. Det var samme abonnementet som jeg hadde fra før, og jeg trengte desperat ny telefon. Senere fant jeg ut at det "supertilbudet" jeg hadde fått var samme pris som de solgte denne mobilen for i nettbutikken sin, og mobilen er helt elendig! Ikke engang KLOKKA på den går rett, jeg må stille den tilbake 7-8 min hver eneste uke for å ha sånn omtrentlig peiling på tida. Den kan fortsette å lage ringelyd selv om jeg har svart på en samtale og har vedkommende som ringte på linja, den låser seg og "nekter" å slå på igjen lyset på skjermen så jeg kan få legge på samtaler om jeg ringer ut så jeg legger jo igjen milelange udugelige meldinger på mobilsvarere rund om, den sier ikke alltid fra om det kommer inn en melding, og om jeg er så dum å sette alarm på en hendelse i kalenderen så sier den gjerne fra om dette 500 ganger, også etter hendelsen har utløpt og faktisk også om jeg SLETTER den.. Seriøst helt krise telefon! Dette nekter de nå å hjelpe meg med, får ikke heve kjøpet, bytte mobil eller noenting, da må jeg kjøpe en ny tlf til full pris og fortsatt betale avgiften på det bundne abonnementet ut tiden. Og de apekattene som sitter og svarer telefoner på kundesenteret der må være de lateste og mest udugelig arrogante folkene de fikk tak i, det var en gang de faktisk var hyggelige og hjelpsomme!

Nei vet du hva.. Bye bye netcom, har ikke en cm til over for dem lenger.. 

*fres* ;P

Vipsis skrev:
Ikke helt samme problemet, men har hatt store problemer med kundeservicen der det siste året. Har hatt netcom siden 2000, og vert storfornøyd hele tiden frem til nå. 
Startet på våren i år da de ville "takke" meg for at jeg var så god kunde hos dem ved å gi meg et knalltilbud på en ny telefon, som seff betydde binding ved ab. Jeg måtte svare fort, for dette skulle være et spesielt tilbud til meg akkurat da, og etter å ha tenkt kjapt over det slo jeg til. Det var samme abonnementet som jeg hadde fra før, og jeg trengte desperat ny telefon. Senere fant jeg ut at det "supertilbudet" jeg hadde fått var samme pris som de solgte denne mobilen for i nettbutikken sin, og mobilen er helt elendig! Ikke engang KLOKKA på den går rett, jeg må stille den tilbake 7-8 min hver eneste uke for å ha sånn omtrentlig peiling på tida. Den kan fortsette å lage ringelyd selv om jeg har svart på en samtale og har vedkommende som ringte på linja, den låser seg og "nekter" å slå på igjen lyset på skjermen så jeg kan få legge på samtaler om jeg ringer ut så jeg legger jo igjen milelange udugelige meldinger på mobilsvarere rund om, den sier ikke alltid fra om det kommer inn en melding, og om jeg er så dum å sette alarm på en hendelse i kalenderen så sier den gjerne fra om dette 500 ganger, også etter hendelsen har utløpt og faktisk også om jeg SLETTER den.. Seriøst helt krise telefon! Dette nekter de nå å hjelpe meg med, får ikke heve kjøpet, bytte mobil eller noenting, da må jeg kjøpe en ny tlf til full pris og fortsatt betale avgiften på det bundne abonnementet ut tiden. Og de apekattene som sitter og svarer telefoner på kundesenteret der må være de lateste og mest udugelig arrogante folkene de fikk tak i, det var en gang de faktisk var hyggelige og hjelpsomme!

Nei vet du hva.. Bye bye netcom, har ikke en cm til over for dem lenger.. 

*fres* ;P

ja her er det bye bye her å jeg gidder ikke mer når det er så eendig der. har sendt mail til dem så får håpe det er noen smartere folk som sitter der og svarer på mail. og vi har også vært kunder i mange år ca i 8 år eller noe

ingen??

Har hatt litt problemer, men torsdag tok de egentlig kaka likevel. 
Ringte og tilbydde meg 600 kroner mot at jeg fortsatt var kunde hos de i et år til. Men da måtte jeg betale 199 kroner for abonnementet og ikke 99 kroner som det endrer seg til når jeg er ferdig med å betale på en mobil som ikke virket i mer enn noen måneder. 
Så jeg spurte hvordan det ble om jeg skulle ha meg ny telefon da, nei, da måtte jeg ha et abonnement til. Da svarer jeg at jeg heller vil ha muligheten til å kjøpe meg mobil. Når jeg svarer det så legger personen på, og to sekunder etter har jeg binding på 1 år. Uten at jeg har takket ja. Har sendt de e-post, så jeg håper virkelig at de ordner opp, ellers kommer jeg til å bytte operatør. Og det har jeg ikke særlig lyst til for Telenor funker ikke helt som det skal her jeg bor.

Hadde netcom i år. Aldri hatt noe problem med dem. Husker når jeg knuste iphonene min, ringte inn til netcom og fortalte sitasjonen, ei uke senere hadde jeg ny telefon i posten :D

Men Tele2 som jeg byttet til ifjor har jeg slitt sykt mye med. Dem lyver deg rett i ansiktet! Nå har jeg desverre binding i et år før jeg får byttet, men så snart bindingen er over vil jeg tilbake til netcom.

Dere får bytte til tele2! :P
Jeg hadde de, så byttet jeg til netcom fordi jeg ville ha det tilbudet til 237,- i tre mnd uten binding. Så da bytta jeg. Men detta fikk tele2 nyss om så de ringte meg og tilbydde meg 3mnd ubegrenset gratis bruk i hele tre mnd mot at jeg fortsatte å være kunde hos de. Også dette var uten binding.

Så jeg er glad jeg ikke har netcom allikevel når jeg ser deres historier! Hehe. Jeg sa opp med netcom et par dager etterpå, så jeg håper virkelig at de har fått det med seg :P

Det ble litt vanskelig å lese..

Men vi har synnsyk dårlig erfaring med netcom og deres elendige kuneservice!
Vi hadde problemer med internettet og ringte for å få hjelp.
For det første måtte vi sitte i 10-20minutter å vente på "svar". For svar det fikk vi ikke.
Vi ble ikke tatt serriøst i det hele tatt! Så vi sa opp!

jentami* skrev:
Det ble litt vanskelig å lese..

Men vi har synnsyk dårlig erfaring med netcom og deres elendige kuneservice!
Vi hadde problemer med internettet og ringte for å få hjelp.
For det første måtte vi sitte i 10-20minutter å vente på "svar". For svar det fikk vi ikke.
Vi ble ikke tatt serriøst i det hele tatt! Så vi sa opp!

jeg skal si opp jg også når det går ut gidder ikke netcom mer med den behandlingen i tilleg erjeg ferdig 28. mars det er 4 mnd til men de sier at jeg har 6 nd igjen på avdragene så står det 4mnd på netcomm sine sider :S

Undskuld för min svensk/norska!

- Netcom, stenger sin chat utan att avsluta samtal med en förnöjd kund.
- De vägrar hjelpe vid ekonomiska situationer. Och sender dig till ett Centralbord/klageanmälan som heller ikke hjelper.
- Detta sker varje gång man har ett större Problem med Netcom.

Se min senaste chat logg nedan:

Send
End
09:28:49 Din chat er plassert i kø
09:30:08 Benjamin S deltar nå i samtalen
09:30:08 Benjamin S Hei, du snakker med Benjamin S, hva kan jeg hjelpe deg med?
09:30:54 filip Hej! Jag ville säga upp mitt nuvarande abonemang, och ersätta det mot ett kostnadsfritt abonemang. Jag snackade med er kundtjänst och de sa för två månader sedan att jag skulle återkomma till er den 27e Juli, och att jag då skulle slippa betala en till onödig månadshyra.

09:31:49 Benjamin S Om jeg får ditt personnr og adresse kan jeg sjekke.
09:32:17 filip ok
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
09:33:43 Benjamin S Vil du si opp ditt abonnement nå? Bindingstiden din gikk ut 27.07.
09:34:49 filip Japp, (och byta ut mot kostnadsfritt) men det var en lördag! så jag kunde inte säga upp det före det sa den förre kundtjänsten som hjelpte mig. Detta blir kostnadsfritt?

09:35:05 Benjamin S Tenker du på kontantkort?
09:35:46 filip Jag husker ikke 100%, men det finns ett abonnemang som jag ikke trenger betale för, men jag har kvar mitt nummer
09:36:40 Benjamin S Hvis du tenker på kontantkort så er det inne fast mnd. avgift. Du betaler for det du ringer for ved å fylle på din egen saldo.
09:38:15 filip Det är nog det. Och jag behåller mitt nuvarande nummer?
Behöver ni sende mig något fysiskt, eftersom jag är bosatt i Vietnam i 3 månader till!
09:38:48 Benjamin S Det går fint, jeg kan ordne dette for deg nå. Men du må fortsatt betale for denne mnd.
09:39:05 filip varför må jag betale för denne månad?
09:40:14 Benjamin S Regningen er allerede skrevet den 20 juli. Får ikke endret denne.
09:40:57 filip Det är bullshit! JAG VILLE SÄGA UPP MIG SENAST JAG SNACKKET MED KUNDTJÄNST för 2 månader SEDAN men han sa att jag måste skriva till er den 27e juli för att SLIPPA EN EXTRA RÄKNING

09:43:30 Benjamin S Grunnen til at du måtte vente til den 27 juli er for å slippe bruddgebyr da ditt abonnement sto under binding fram til den 27.
09:44:20 filip vad är bruddgebyr? Och varför sa kundtjänst att allt skulel gå grei och vare kostnadsfritt efter jag skrev till er de 27e Juli?

09:46:48 Benjamin S Bindingstiden er 12 mnd fra den dato du kjøpte tlf hos oss.
09:46:58 filip Detta är sjukt1! JAg ville byta abonnemang längesedan.. och jag åste vänta till den 27e för att göra det, och ni har redan en vecka innan fucking redan gjort en räkning!! ÄR NI HELT SJUKA I GUVUDET, detta är NOrge inte fucking ett kommunistiskt land
09:48:06 Benjamin S Jeg kan fjerne 200 kr fra din faktura for denne mnd og endre ditt abonnement til kontantkort hvis du ønsker det?
09:48:13 filip JApp! Och jag ville klart och tydligt avbryta abonnemanget exakt då datumet gått ut!! Men varför i helvete skall ni dra en räkning från mig 1 vecka före det går ut och samtidigt berätta för mig att allt kommer gå kostnadsfritt!
09:49:08 filip om 200kr tecker hela min valiga månadskostnad så är detta grei.
09:49:39 Benjamin S Fakturaperioden har vært fra den 20. til den 20. hver mnd siden du fikk abonnement. Abonnementet avsluttes ikke automatisk. Men jeg beklager hvis du har blitt feilinformert av en av mine kollegaer tidligere.
09:49:45 Benjamin S Da ordner jeg dette nå.
09:50:38 filip Måste jag fortfarande betala något för månaden när du drar av 200kr?
09:53:19 Benjamin S 240,90 skal du betale denne mnd. Regningen var opprinnelig på 440,90. 200 kr av dette var siste avdrag på nedbetaling av din tlf.
09:54:43 filip NEj jag skickar en anmälan till Namsmannen.. ag ville klart och tydligt avsluta min bindning före det datumet, men ni gav mig ingen chans. och ni skall ni dra av pengar från mig när jag inte använder er tjänst och EFTER NI LOVAT ATT DET INTE KOMMER FLER KOSTNADER efter jag gjort denna endring den 27e Juli
09:55:46 Benjamin S Du kan sende inn en skriftlig klage hvis du ønsker det. Men jeg har nå endret abonnement som du ønsket og kreditert din faktura for 200 kr.
09:57:26 filip Du kan uppge ditt anställningsnummer och namn, eller sende mig din teamleaders/chefs uppgifter, Jag ska inte skicka en till klagan som jag inte får hjelp på!
09:58:15 Benjamin S Det kan jeg desverre ikke gjøre. Du kan sende inn en epost via vår netside på netcom.no
09:58:44 filip jo det kan du, för en civilperson kan inte göra något med ett anställningsnummer! jag har enligt lov rätt till att veta en sådan uppgift!
09:59:16 filip Nej det är en dead end, er hjelp på epost! vägrar göra det
10:03:12 Benjamin S Får å snakke med vårt sentralbord kan du ringe tlf nr. 23888000
10:04:11 filip jag har ingen möjlighet att ringa från Vietnam. kommer kosta mig mer än 240kr. Du får isådanafall uppge ett gratisnummer jag kan ringa
10:05:25 filip MEn Benjamin, du säger alltså att du vägrar uppge ditt anställningsnummer till mig? Och du vägrar sende mig över till din teamleader som förmodligen står bredvid dig och läser chatten?
10:08:46 filip hallå, svara
10:10:36 Benjamin S Da er epost en letter løsning for deg da dette er gratis og du slipper å ringe et nr.
10:11:14 filip SOm kundtjänst förmodar ajg att du ska svara på mina spörsmål Benjamin
10:12:25 Benjamin S Jeg kan desverre ikke gi ut noe annsattnr og heller ikke sette deg over til noen teamleder.
10:12:58 Benjamin S Hvis du ønsker å skrive en klage må dette gjøres via brukerklagernemnda eller sende inn en klage skriftlig.
10:13:32 filip Varför kan du ikke sende mig över till din teamleader eller chef?
10:15:00 Benjamin S Vi har en standars prosedyre for håntering av klager som nevnt over.
10:15:07 Benjamin S standard*
10:15:19 filip Japp, men den är illegal, visste du det?
10:16:27 filip När en kund kräver att få veta uppgifter som du engligt lov kan förtelle så borde du förtelle det. Och jag tror inte du känner till detta, men din teamleader ska känna till detta då han har ansvar för din grupp/avdelning. men du vägrar att skicka mig över till honom
10:17:19 Benjamin S Hvis du ønsker å snakk med en leder kan dette gjøres vi sentralbordet som nevnt ovenfor.
10:18:29 filip Ert sentralbord fungerar ikke. JAg accepterar inte denna lösning.

10:19:21 filip Och jag accepterar inte att ni exploiterar min situation i Vietnam att jag inte kan ringa er då det kommer kosta mer än vad jag klagar om.
10:20:36 Benjamin S Da kan du sende inn en klage via epost eller via brukerklagernemda. Det er desverre ikke mer jeg kan gjøre en å gi deg informasjon om hvordan du går frem og hvor du skal sende en klage. Ha en fin dag.
10:20:38 Benjamin S Takk for samtalen!
10:20:38 Chatten er avsluttet. Takk for at du kontaktet NetCom.

Vinn 1200 kr fratrekk på din neste faktura, ved å svare på noen få spørsmål om vår kundeservice her: https://netcom.no/svarchat1

Jag syns alla ska registrera Netcoms chatloggar med sina dåliga behandlingar och posta dom här!!!
Netcom exploiterar sina egna kunder! Det är sjukt! Anmäl dom också till klagenämnden/namnsmannen!

Jeg syns ikke der var Netcom som oppførte seg ufint her, men du! Og tid til å legge det ut på forum har du, men ikke til å klage til Netcom på den måten han ba deg om. Jeg synes du var ganske så usmakelig og uhøflig mot den ansatte.

Jente født juni 08
Gutt født mai 13

Hva er det Netcom gjorde feil her da? Syntes virkelig de ytet service til deg, mens du var rett og slett motbydelig tilbake!
Hvorfor skulle du snakke med hans sjef? Her burde du skrevet en unnskyldning til denne personen.

Har god erfaring med Netcom:)

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men har dessverre veldig dårlig erfaring med Netcom. Blir aldri abonnement fra de igjen.

Synes også du var ufordragelig.. Du får lese gjennom kontrakt å betre neste gong, ingenting av det han fra NetCom er noko nytt ang faktura og bindingstid.

Sent from my Nexus 10

jeg skal aldri over til netcom nei. makan til frekke og dårlig kundeservice har jeg bare opplevd få ganger. der og barnas bokverden =(

Han Benjamin S. fra Netcom skal i alle fall ha 10 i score for tålmodighet, selv om han scorer noe lavt på rettskriving. :D

Back
Topp