Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk bare til jordmor sist. Hvis det var noe så henviste hun meg til lege, var på sykehuset for å avgi blodprøve en gang og tok glukosebelastning med fastlegen [emoji4] vurderer sterkt var jordmor denne gangen å [emoji4]
Bestilte første time med jordmor ja [emoji4] eneste jeg gjorde med fastlegen uten jordmor sendte meg var når jeg var plaget med underlivssopp og blødninger[emoji4] for det kan ikke jordmoren gjøre så mye med på kontoret sitt [emoji4]Så greit! Da bestilte du første time hos jordmor også? Gikk aldri til fastlege uten du ble sendt av jordmor?
Bestilte første time med jordmor ja [emoji4] eneste jeg gjorde med fastlegen uten jordmor sendte meg var når jeg var plaget med underlivssopp og blødninger[emoji4] for det kan ikke jordmoren gjøre så mye med på kontoret sitt [emoji4]
Er trygg på fastlegen min og, han en gynekolog, så hadde vært artig hvis han ville tatt TUL da [emoji4] men han gjør det bare hvis det er nødvendig og ikke bare for å se [emoji4]Den ser jeg høres mye bedre ut å bare gå til jordmor. Legen min er ikke så flink på graviditet, følte meg mye tryggere hos jordmor
Er trygg på fastlegen min og, han en gynekolog, så hadde vært artig hvis han ville tatt TUL da [emoji4] men han gjør det bare hvis det er nødvendig og ikke bare for å se [emoji4]
Trenger ikke det jeg, vet akkurat hvor langt på vei jeg er [emoji4] tr 1 juli, aksje 12 juli, el 14 juli og er nå 4+3 [emoji4]Hadde ikke hatt noe i mot det[emoji14] jeg prøver å bestille en time til tul nå på fredag, for jeg er så usikker på hvor langt jeg er på vei