Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk bare til jordmor sist. Hvis det var noe så henviste hun meg til lege, var på sykehuset for å avgi blodprøve en gang og tok glukosebelastning med fastlegen [emoji4] vurderer sterkt var jordmor denne gangen å [emoji4]
Bestilte første time med jordmor ja [emoji4] eneste jeg gjorde med fastlegen uten jordmor sendte meg var når jeg var plaget med underlivssopp og blødninger[emoji4] for det kan ikke jordmoren gjøre så mye med på kontoret sitt [emoji4]Så greit! Da bestilte du første time hos jordmor også? Gikk aldri til fastlege uten du ble sendt av jordmor?![]()
Bestilte første time med jordmor ja [emoji4] eneste jeg gjorde med fastlegen uten jordmor sendte meg var når jeg var plaget med underlivssopp og blødninger[emoji4] for det kan ikke jordmoren gjøre så mye med på kontoret sitt [emoji4]
Er trygg på fastlegen min og, han en gynekolog, så hadde vært artig hvis han ville tatt TUL da [emoji4] men han gjør det bare hvis det er nødvendig og ikke bare for å se [emoji4]Den ser jeghøres mye bedre ut å bare gå til jordmor. Legen min er ikke så flink på graviditet, følte meg mye tryggere hos jordmor
![]()
Er trygg på fastlegen min og, han en gynekolog, så hadde vært artig hvis han ville tatt TUL da [emoji4] men han gjør det bare hvis det er nødvendig og ikke bare for å se [emoji4]
Trenger ikke det jeg, vet akkurat hvor langt på vei jeg er [emoji4] tr 1 juli, aksje 12 juli, el 14 juli og er nå 4+3 [emoji4]Hadde ikke hatt noe i mot det[emoji14] jeg prøver å bestille en time til tul nå på fredag, for jeg er så usikker på hvor langt jeg er på vei