Kun EIN dag igjen!!! HJEEEEELP :):):)

Gedine87

Glad i forumet
Nå e det snart slutt på dette maset om Norges blideste baby.. Kjenne eg glede meg sjøl... hehehe.. Men nå har me låge så godt an heilt siden konkurransen starta, men ligge nå på 2.plass..!!! SÅ VÆR SÅ SNILL å stem på LOTTE... :):):)

DÅ blir det mange gode og blide smil fra jentå mi framover..!!! :0)
Det går an å stemme så mange gange dokk vil, så har dokk 2 min så STEM STEM STEM!!!!

linken e:

http://www.fem.no/2.186/stem-frem-norges-blideste-baby-1.6150

hehe, trur vi e like lei begge to no ;) lykke til vidare :)

hehehe ja stemme det..;) lykke til du og..!;) en god konklusjon e jo at de e ganske så blide begge skjønnasene..:D 

ja :) egentlig syns ej at alle sammen e veldi blide :) men så he vi egentlig ikkje norges blidaste da, for tenk alle som ikkje sendte inn bilde..hehe :) men vi e heldi som he babyà som e blid kvar dag :) (untatt no når tenna kjem med han da ;) ).

ja alle ti finalistene er nydelig synes jeg...:) men man blir jo så gira når man ligger så nært en seier..:) ja tennene ja.. hu litle mi har ikke fått noen enda, men føler det er på gang..sikler mye.. syter litt mer.. klør,klør og klør hele tida.. når fikk egentlig fredrik sin første tann??? det er så utrolig forskjellig har jeg hørt..:D men noen er vel plaget lenge før tennene kommer.. så vi får se..gleder meg også til å se den første tanna..:D 

nhåååå tusen hjertelig takk Camilla..;) jeg ble nysgjerrig så måtte jo spør Eirik... Skulle forresten spørre fra Eirik om du ikke skulle lese idag og ikke sitte på nettet??? :p hahahahah.. for min del må du baaaare sitte på nettet..på fem.no...:P hehee..men tusen takk uansett..:D 

hehehe så bra..![:D]viktig å ta pusterom... vis ikke blir det bare tull..[:D] lykke til vertfall.. og igjen takk for innsanking av stemmer og ikke minst alle stemmer..[:D][:D][:D] koseligt!!![:D]

Han fekk første tanna si når han va 6mnd gammal :) no e han 9mnd :) ikkje godt når dei skal opp [:(]
hehe, trur ikkje at de e bare oss so gler oss til konken e ferdi ;) kanskje vi kan få seng begge to, ligg no likt heile tida ;) burde få seng for innsatsen begge to ;)

hahaha ja eg tenkte faktisk på det..!!! me sko bare ha blitt enig om at NÅ slutte me, så ligge det likt på % og så fikk me hver sin seng.!!! kor genialt hadde sje det vert??? :)

nei grue meg litt og til tennene..men så spennende og... godt de isje husker noe av smerten i senere tid..;)

lure faktisk på ka dei gjer om vi står likt, he hatt 2 døgn der vi he stått heilt likt :) kanskje saga dei senga i 2 til oss ;) pyton om de blir enda en finale, orkakje meir ;) tok vel av. gla vi ikkje bor i USA, tenk om Fredrik hadde stilt til valg en gang da ;) alt en gjer for ungane sine :) ej å du på ei fotballbane sidelinje i lag ;)

hhahaha ja får ei halv seng hver..!:) nei enten måtte de vel gitt oss hver sin seng, eller en ny avstemming.. kjenner jeg ikke har lyst på det vertfall...;(

hehe oss på ei sidelinje en dag.. godt vi vertfall har en god tone, selv om vi begge kjemper for seier.. sikker ikke alle som hadde hatt det da..;)

Jeg må si at jeg syntes det er flott dere har så god tone mellom dere jeg!! Det er jo en kjent sak at det er mye krangling om denne konkurransen i forskjellige terminforum...
Derfor syntes jeg det er så flott at det ikke er krangling mellom dere! :)
To flotte mammaer med to flotte babyer! :)

Og jeg har selvfølgelig stemt :)

tusen takk for det trone..!;) kjekt å høre..:)

Back
Topp