kun eg som veit.

slettetprofil

Blir kjent med forumet
sku hatt mensen på mandag, Fikk positiv test på lørdag etter å ha hatt en aning siste uken om at ting ikkje var som d skulle..
Hadde en spontanabort i mai og etter dette bestemte vi oss for at eg skulle begynne på p-pillen siden å få en liten en til no egentlig ikkje passet.
så etter 1,5 mnd på p-pillen er eg sannelig gravid igjen.. Sitter på min lille hemmelighet alene. har enda ikkje fortalt det til sambo...

har siden positiv test kastet pilla i do og venter på rett øyeblikk til å fortelle d til mannen :)

Gratulerer så mye med bebis i magen!!Arti at du klarer å holde deg for mannen. Jeg ville fortelle det på en fin måte men jeg ble så paff at jeg måtte ha to øyne til for å se på testen[8D]Lykke til i svangerskapet![:D]

Takk for d :) lurte litt sjølv på kordan d kom til å bli. men etter 4 dager me en egen hemmelighet så e alt berre supert... Sambo lurer litt på om eg ikkje sover om nettene siden er eg så trøtt om dagen når eg kommer fra jobb. :)

Gratulere så masse med spire i magen!! [:)] Og velkommen til oss! [:)]

Arti med liten hemmelighet da!! Men, jeg tror ikke jeg hadde klart å holde meg jeg nei... [:D]

har 2 små fra før så har liksom nok å henge fingrene i om dagene.. så de dagene fra testen til no har gått litt fra meg. så har ikkje hatt så mye tid til å tenkte over at eg faktisk venter nr 3 :)

Back
Topp