Kun 2 uker igjen.. (treff)

Lille Mille

Gift med forumet
til treffet i Oslo [:D] Og jeg gleder meg som en unge til å møte

Serene - twinanne og Daniel A. - hegemw og Jessica og Angelica - *Bobbo* - Ivara - fano - Nesing og August - Cici03 (muligens med prinsessa) - Mspower - snuppis! - hero - tullemor79

rett og slett alle 12 av dere!! [:D] Dette kan ikke bli annet enn bra! Hadde jo selvsagt håpt på at mange av dere andre hadde hatt muligheten også.. men vi får ta det igjen senere [;)]

Er litt nervøs for at dere syns det er litt dumt at jeg blir med.. [8|] Hører vel kanskje ikke helt til her enda... men det er med dere jeg liker å være [:)] Det er dere som er toppen av kransekaka, kremen i bløtekaka.. ja dere skjønner [;)] Og det kan jo hende vi får oppstartsdato når jeg ringer inn til uka.. så hører vel litt hjemme her da?? [8|][:)][8|]

Men... gleder meg masse til å treffe dere!!!!!

Koz dere alle 12 snuppene[:D] gøyt at de som har lyktes tar med de små nurka sine[:D][:D] det må jo bare gi en enorm glede og inspirasjon til dere andre som fortsatt prøver[;)] 
(skulle gjerne vært med,men er litt vel langt unna..hehe)[:D]

eg e såååååååååååååååå mesunnelig[:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: VilSåGjerne

eg e såååååååååååååååå mesunnelig[:(][:(][:(][:(][:(]

Signerer[:)]

[:)][:)] Gleder meg masse til treffet og få møte dere flotte snuppene her inne. [:)][:)]

nei det er ikke mye dumt, gleder meg til å treffe deg for at jo vært inne her sammen en god stund på bv.

gleder meg masse til å treffe dere andre også, ikke lenge igjen nå

Det blir topp!! [:D] Er plassen bestemt eller? Etter den avstemmingen så ser det jo ut som Egon "vant" med en millimeter [8D]
Spiller ingen rolle for meg da, jeg aner ikke hvor noen av de stedene er uansett [8|] Henger bare rundt ankelene deres [8D]

Back
Topp