kumelk?!??!

MaRtE:)

Gift med forumet
thomas er nå over 11mnd og jeg amma for siste gang på lørdag[:(][:-] tenkte å amme så lenge han ville, men det gikk ikke for da sov ingen i huset her særlig bra.

bør jeg gi mme fram til han blir 1år, eller kan han få kumelk nå?

har fått smakt på div melkeprod, ingen reaksjon på det.

Huff vanskelig...Jeg har fått beskjed av min HS om å vente til hun er 1 år før hun får kumelk men det er pga av hun har fått MME...Har lest en plass om det som gi mm kan begynne før men igjen så er jeg usikker på dette...

Jenta mi har fått smakt litt innimellom hun og har ikke reagert på dette..Men det er kun snakk om en munn eller 2 da[:)]

hmm, ja. dette er vanskelig. alle sier jo fra 1 år, men syns det er rart hvis det er ok fra akkurat den dagen han fyller året.

men vet jeg kommer til å angre meg hvis han skulle reagere. [8|]

hvis han ikke er vant til mme så er det jo bare stress da.
først venne ham til mme og så vanlig melk etter hver?
da ville jeg heller bare begynt med vanlig melk.
de sier fra 10-12 måneder. så jeg hadde gjort det!
men nå har vi ikke prøvd noe enda så vet ikke hvordan hun reagerer på det da!

jeg fikk vanlig melk da jeg var liten! når mamma ikke hadde melk! å sånn har det jo vert alltid!
å jeg har det så bra så!! [:)]

ORIGINAL: ¤Stines86¤

hvis han ikke er vant til mme så er det jo bare stress da.
først venne ham til mme og så vanlig melk etter hver?
da ville jeg heller bare begynt med vanlig melk.
de sier fra 10-12 måneder. så jeg hadde gjort det!
men nå har vi ikke prøvd noe enda så vet ikke hvordan hun reagerer på det da!

jeg fikk vanlig melk da jeg var liten! når mamma ikke hadde melk! å sånn har det jo vert alltid!
å jeg har det så bra så!! [:)]
nei, han er ikke vant til det. kjøpte i går, men det var ikke det beste han hadde smakt.

har egentlig mest lyst til å gi kumelk i små mengder.

som du sier så er det ikke så lenge til han er året..
mi HS sier "..når jeg sier et år eller 10 måneder, så er det sånn ca, pluss minus...ikke akkurat på dagen de fyller.."
hvis du er i stuss om å bruke kumelk, så kan du trygt bruke soyamelk! det gir dem også til nyfødte.
det har jenta mi fått innimellom, huner ikke så glad i mme, men hun får jo pupp utenom enda.

Back
Topp