Kumelk

Trollemamma

Blir kjent med forumet
Gir dere kumelk?
Hvorfor/ hvorfor ikke?

Virker som det er veldig vanlig å gi store mengder med kumelk når det trappes ned med morsmelk eller erstatning.
 
Han for 1 dl med melk. Men han drikker ikkesant mye. Men han spiser godt med yougert og sky fra de mini posene.
 
Ho mi drikker litt fra glasset mitt bare, ellers er det vann. Vi ammer fortsatt også spiser hu yoghurt og ost, så da ser jeg ikke vitsen med melk.
 
Ho mi drikker litt fra glasset mitt bare, ellers er det vann. Vi ammer fortsatt også spiser hu yoghurt og ost, så da ser jeg ikke vitsen med melk.

Samme her. Han virker like intr. i vann som i kumelk, så da holder vi oss til vann stort sett.
 
Han for 1 dl med melk. Men han drikker ikkesant mye. Men han spiser godt med yougert og sky fra de mini posene.
Skyr ville jeg anbefalt å ikke gi. Alt for lite fett. Altfor mye protein for en så liten kropp...
 
Hun har ikke vært så interessert i melk. Men her om dagen var hun plutselig interessert i glasset mitt så hun fikk litt. Kommer til å fortsette med det men så lenge hun ammes og spiser meieriprodukter er ikke det i fokus :)

Og jeg forstår virkelig ikke rådene om maks 5 dl melk hver dag. Det er da altfor mye for et barn!
 
Ser ikke helt vitsen i å pushe på melken når hun får i seg meieriprodukter som yoghurt og ost, samt melk i maten ellers.
 
Min får melk innimellom. Han slutta med mme når han var 10 mnd. Så i 2 mnd drakk han kun vann. Han fikk både ost og melk til kveldsmat i dag.
 
Hun har ikke vært så interessert i melk. Men her om dagen var hun plutselig interessert i glasset mitt så hun fikk litt. Kommer til å fortsette med det men så lenge hun ammes og spiser meieriprodukter er ikke det i fokus :)

Og jeg forstår virkelig ikke rådene om maks 5 dl melk hver dag. Det er da altfor mye for et barn!
5 dl? Vi fikk hvite 1 dl:p
 
Lillesøster får litt melk fra kopp/glass. Hun sitter tross alt å spiser med samme bord som oss og når storesøster drikker melk (hun er veldig glad i melk), vil hun også ha[emoji4] Hun virker til å like det. Tenker at hun bare skal få drikke det fra kopp og ikke flaske. Ammer ikke lenger og gir ikke mme, så tenker at litt melk kan være greit[emoji5]
 
Back
Topp