Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, Hnene! Så søt!! Min har ikke SÅ sterke meninger om pupp, men han er rimelig "in the mode" når pysjen er kommet om kvelden, da blir han helt desperat hvis ikke puppen kommer frem fort nok.Vi begynte med h-melk ei lita uke før 1årsdagen, ei flaske om kvelden, hun får så mye hun vil ha
Ammer enda så aner ingenting om nan3..
Snuppa vår ligger fortsatt under den røde streken på terminfødt-skjemaet så vi fikk beskjed om å bruke h-melk, selv om det er lett/ekstra lett som er anbefalt
Hun fikk først smake litt fra mitt glass når vi spiste kveldsmat (jeg er en strek på snaue 40kg så her er det h-melk all the way uansett ), alt som kommer fra de voksner glass/tallerkner er en superhit her så hun elsket det, og liker det fortsatt veldig godt selv om hun får det på egen flaske nå
Og Agent Orange; Ja! Har absolutt ikke lyst til å slutte!! Men hun bretter ned toppen min, drar i nippelen og roper "pupp!!!!" Når hun sitter på fanget mitt og plutselig får lyst på, og biter så det jomer etter så det er kanskje på tide å gi seg.....men jeg vil ikke
Haha, Hnene! Så søt!! Min har ikke SÅ sterke meninger om pupp, men han er rimelig "in the mode" når pysjen er kommet om kvelden, da blir han helt desperat hvis ikke puppen kommer frem fort nok.
Ellers så liker han å ligge og dra meg i brystvorten mens han babler i vei til den. Litt rart og litt søtt samtidig!
Ja, det hadde definitivt vært det beste Håper det går seg til for dere!Hehehe, høres kjent ut altså vi får se hvor lenge det varer, den siste uka har hun vært mye mindre interessert så kanskje vi nærmer oss slutten...hadde vært greit hvis hun kutta ut av seg selv, jeg har bare ikke ork og energi til avvenning