Kult

Pretty Bird

Forumet er livet
Nå vet jeg hvordan block knappen funkker....
 
Og blir jeg for nysgjerrig,er det bare å klikke på linken,og vips,så ser jeg hva denne merkelige brukeren skriver...
 
Klarer meg uten å trykke på linken stort sett. Det er en glede å slippe å lese sånt tull.
 
Men blokkering er en fiiiin ting ja :)
 
En bruker blokkert, og 6 tråder på generells førsteside startet av ignorert bruker på et tidspunkt. Nå 11 på de to første sidene...
 
Jadda... get a life.
 
Jeg titter innom generell for underholdning, men ikke slikt... og den vanlge "underholdningen" drukner jo i det.
 
grow up, get a life, get over it, whatever you need. Delete.
 
Ikke like kult at dette fredlige forumet vårt hvor vi normnalt kan trekke oss tilbake og være skejrmet fra den utrivelige omverden ødelegges på denne måten :(
 
Men, vi får bare overse det ignorerte, og gjøre så godt vi kan med å beholde den trivelige, støttende stemingen, som gir oss det vi trenger for å komme gjennom dagene.
 
For om dette underforumet også ødelegges, da dropper jeg BV og finner meg en annen "babyplass" på nettet. Det er samholdet hjer inne som er eneste grunn til at jeg fortsatt holder ut på BV, ellers hadde jeg droppet det for lenge siden, for det finnes faktsik andre plasser, hvor man kan være prøver, elle gravid, og likevel opprettholde en viss modenhet.
 
Kan vi la disse trådene dø ut, i stedet for å gi den oppmerksomheten som søkes? Bruke blokkering, eller vår egen evne til å ignorere, eller noe... i stedet for å stadig helle bensin på bålet og gi den oppmerksomheten?
 
ORIGINAL: *Stella*

Ikke like kult at dette fredlige forumet vårt hvor vi normnalt kan trekke oss tilbake og være skejrmet fra den utrivelige omverden ødelegges på denne måten :(

Men, vi får bare overse det ignorerte, og gjøre så godt vi kan med å beholde den trivelige, støttende stemingen, som gir oss det vi trenger for å komme gjennom dagene.

For om dette underforumet også ødelegges, da dropper jeg BV og finner meg en annen "babyplass" på nettet. Det er samholdet hjer inne som er eneste grunn til at jeg fortsatt holder ut på BV, ellers hadde jeg droppet det for lenge siden, for det finnes faktsik andre plasser, hvor man kan være prøver, elle gravid, og likevel opprettholde en viss modenhet.

 
amen *Stella*!
 
 
Ikke bry deg,stella..snart er trollet borte
 
 
Jeg tar kvelden nå, og håper på en bedre dag i morgen.
 
 
 

 
 
Ser du, kråkemor ordna opp....
 
trollet e borte
 
For now...
 
ORIGINAL: Kråke




Ser du, kråkemor ordna opp....

trollet e borte

 
vet du kråkemor, det tok litt tid før jeg skjønte hvem du er [&:][:D]
jeg lurte på hvem i ***** denne kråka var [8D] (aldri sett det nicket før [8|])
enda et forumstroll, tenkte jeg [&:] men nei, heldigvis [:D]
 
kuul kråke! [;)]
 
ORIGINAL: bleiesmurfen

ORIGINAL: Kråke




Ser du, kråkemor ordna opp....

trollet e borte


vet du kråkemor, det tok litt tid før jeg skjønte hvem du er [&:][:D]
jeg lurte på hvem i ***** denne kråka var [8D] (aldri sett det nicket før [8|])
enda et forumstroll, tenkte jeg [&:] men nei, heldigvis [:D]

kuul kråke! [;)]

 
Flaks du ikke tok meg for ett forumstroll å være...[;)]
 
Niks ,er nok meg det.... To bokstaver[8D]
 
Vil ikke være "henne" mer,så jeg bytta. Gidda ikke rope det ut heller,for da e jo hele vitsen borte..[8|][:)][8D]
 
To bokstaver, da tar vel jeg den også, men før den tid tok jeg den nok ikke nei. I går for lat/lei til å bry meg, i dag for trøtt til å tenke...
 
Jeg tok den nesten! [:)] Synes jeg hadde sett tickeren din...
 
Men en kråke?? For noen kjedelige dyr. Hi hi
 
ORIGINAL: Dunn

Jeg tok den nesten! [:)] Synes jeg hadde sett tickeren din...

Men en kråke?? For noen kjedelige dyr. Hi hi

 
Sier du som heter Dunn?   DUNN??????
 
Vet ikke hva det er for noe en gang...[8|]
 
ORIGINAL: Kråke

ORIGINAL: Dunn

Jeg tok den nesten! [:)] Synes jeg hadde sett tickeren din...

Men en kråke?? For noen kjedelige dyr. Hi hi


Sier du som heter Dunn?   DUNN??????

Vet ikke hva det er for noe en gang...[8|]

 
Hey?? Rakker du ned på nicket mitt?? [8|] 
 
Dunn er faktisk en forkorkortelse fra mitt ordentlige navn. Alle mine venninner kalte meg det da vi var yngre. *lei meg nå*
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Kråke

ORIGINAL: Dunn

Jeg tok den nesten! [:)] Synes jeg hadde sett tickeren din...

Men en kråke?? For noen kjedelige dyr. Hi hi


Sier du som heter Dunn?   DUNN??????

Vet ikke hva det er for noe en gang...[8|]


Hey?? Rakker du ned på nicket mitt?? [8|] 

Dunn er faktisk en forkorkortelse fra mitt ordentlige navn. Alle mine venninner kalte meg det da vi var yngre. *lei meg nå*

 
Du rakker ned på meg,jeg på deg.
Sånn det funkker her inne.
 
Jeg er bedre enn deg,tøffere enn deg,kulere enn deg,,,faktisk aller best !!
You See?????
 
Sånn er BV..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
????
 
Sendt deg PM jeg [:)]
 
ORIGINAL: Dunn

????

Sendt deg PM jeg [:)]

 
 Skal sette på webcamera,så du får se når jeg vrir meg i latter her.......
 
Back
Topp