Har skikkelig ille lyst på pose potetmos med gressløk. Åh herrefred... ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma har alltid fortalt en historie om at min oldemor spiste aske ut av ovnen! Villeste jeg har hørt ;-) I bunn og grunn handler det jo ofte om hvilke næringsstoffer kroppen trenger. Men vet ikke jeg altså, når man får lyst på hamburger, sjokolade og chips hver dag, så stemmer vel kanskje ikke det :-DMaiTjohei skrev:
løvelykke skrev:
Mamma har alltid fortalt en historie om at min oldemor spiste aske ut av ovnen! Villeste jeg har hørt ;-) I bunn og grunn handler det jo ofte om hvilke næringsstoffer kroppen trenger. Men vet ikke jeg altså, når man får lyst på hamburger, sjokolade og chips hver dag, så stemmer vel kanskje ikke det :-DMaiTjohei skrev:
Høres ut som oldemora di hadde pica disorder. Mange blander pica og cravings. Cravings er jo bare vanlige, ja, cravings. Hvor man MÅ ha sitron eller lakris, eller kylling og iskrem, som alle gravide i amerikanske komedier;) Mens pica er når man får en trang til å spise noe som IKKE er MAT. Så et program på tv om ei dame som spiste mange desiliter JORD hver dag! Og ei ung jente som bare MÅTTE spise såpestykker! Fysjom så ekkelt!