Kuler??

Krissta

Glad i forumet
Er det flere her som har hatt/har merkelige kuler i svangerskapet?? Vet det er vanlig at man lettere får betente hårsekker, kviser ol, men dette er ikke noe sånn.. De ligger ganske dypt og det går ikke ann å presse hull på de.. Hadde først en mellom brystene av alle plasser som var på størrelse med en mandel.. Ømt og vondt men den forsvant av seg selv etter 1-2uker.. Nå har det kommet en kul på størrelse med ei klinkekue nedentil!!![&:]
Noen som vet hva dette kan være??

Aner ikke... Men syns du burde få det sjekka!

Jeg har også hatt sånne kuler nedentil... Og jeg fikk sjekket det en gang..
De var vonde/ømme når man tok på dem, og på størrelse med en mandel som du sier...
Den ene gangen jeg sjekket det fikk jeg beskjed om at det mest sannsynlig var irritasjoner på sener eller lymfekjertler... Så lenge de kommer og går, så har jeg slått meg til ro med dette svaret... :)
Men er jo greit å få sjekka uansett??
Jeg tenker at hvis det hadde vært noe skummelt, så hadde de sikkert ikke bare blitt borte etter en stund??

ORIGINAL: Enirdna

Jeg har også hatt sånne kuler nedentil... Og jeg fikk sjekket det en gang..
De var vonde/ømme når man tok på dem, og på størrelse med en mandel som du sier...
Den ene gangen jeg sjekket det fikk jeg beskjed om at det mest sannsynlig var irritasjoner på sener eller lymfekjertler... Så lenge de kommer og går, så har jeg slått meg til ro med dette svaret... :)
Men er jo greit å få sjekka uansett??
Jeg tenker at hvis det hadde vært noe skummelt, så hadde de sikkert ikke bare blitt borte etter en stund??

Det tenker jeg også, men skal høre med gyn neste gang jeg skal dit for sikkerhet skyld:) Litt kjekkt å vite for om det er hovne lymfekjertler eller noe sånn gjør det det neppe bedre å prøve å klemme på de:P Mange rare plager som følger med svangerskap gitt!

jeg bruker å få sånn i nakken og bak ørene [8D] men di forsvinner så da har jeg slått meg til ro med at det er hovne lymfekjertler.. men vist du er bekymra så få det sjekket [:)]

de går fortest vekk hvis de får være helt i ro:)

Back
Topp