Kuler i armhulen...?

Sleepy

Glad i forumet
Oppdaget pluteselig en kul/klump i armhulen før i dag, som var veldig øm.. og så oppdaget jeg at det plutselig var kommet en til ved siden av. Er det noen her som vet hva dette kan være? Jeg vet at man kan få hovne lymfekjertler under armene ved brystbetennelse for eksempel, men jeg har jo ikke født ennå.. er det mulig å få brystbetennelse uten melk? Noen har hatt det samme eller som vet hva dette kan være?

Føler du deg dårlig på noe annet hvis? Man kan få hovne lymfeknuter ved forkjølelse bla.

Har det jeg også...har det ofte i forbindelse med mensen. Hatt det slik i noen uker nå!

hei:) om det går an å flytte på kulen..dvs ta tak i den og den følger med på en måte, så er det sannsynligvis en hoven lymfekjertel eller en talgkjertel som er betent. siden den oxo føles øm, og om den er på str med en ert eller noe, så vil jeg tro talgkjertel...har hatt sånne selv, og jeg kunne presse ut talg...nesten som en kvise...
disse absorberes somregel av huden av seg selv etter en stund, om de er veldig plagsomme, eller du bekymrer deg, så ville jeg kontaktet legevakten imorgen...siden det er lørdag...

Eller det er melkekjertel. Jeg hadde slik i sist sv.sk og den ble kjempe stor når jeg fikk melk...men gikk over av seg selv. Har ei ei venninne som og hadde kul i armhulen og den rant det melk fra når hun ammet[8D] kroppen er rar[;)]

tusen takk for svar alle sammen[:)] Mange alternativer til hva det kan være i hvert fall! Kanskje det bare er hormonene som løper løpsk i kroppen[8D] Håper i hvert fall det går bort snart, for det er ikke noe behagelig[&:]

merket plutselig en sånn en jeg og for noen måneder siden, men var bare en hoven kjertel.. den gikk vekk etter et par uker etter jeg merket den...

Back
Topp