Kulemage

PrøverLykkeNr3

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
for dere som har barn fra før.. når begynte dere å få mage i deres andre svangerskap?
Jeg er sikkert bare oppblåst (og plages litt med obstipasjon) men ser jo formelig kulerund ut allerede:wideyed: får ikke igjen buksene, gått opp en str i klær og har fortsatt kule nederst på magen selv om jeg presser inn magen:p er vel mellom 7-9 uker påvei vil jeg tro. Skal på UL på fredag for og sjekke!:D

Må vel sies at med mitt første barn fikk jeg også tidlig kulemage, måtte skjule magen med løse gensere allerede i uke 10/11. Var dog litt mindre da enn nå:smiley-angelic006 men har for noen år siden fått gjennomført bukplastikk og strammet magen etter stort vekttap, vet ikke om det også spiller inn noe kansje?!

Jeg fikk skikkelig gravidmage ca rundt uke 18 med nr 2. Men jeg var mye oppblåst i starten (1.trimester). Så jeg kunne ha gravid mage en dag men ikke neste...

Vært tydelig babybump lenge her.. dette er nr 3, men svangerskap nr 4.. var gravid i uke 10 i feb også så mulig det påvirker noe..
Jeg er tynn og trener en del men den magen stikker seg frem :)

Dette er nr 1 for oss. Jeg har mage fra før, men den har fått en strammere form om dere skjønner, og mer kulere enn bare løs. Mamma kommenterte det når vi var på besøk i går, hun vet det. Syns den hadde fått en mer «gravid form». Uke 11+0 i dag :dummy:

Jeg tenker bare på søsteren min som fikk spørsmål om hun skulle få når som helst når hun var tre måneder på vei begge gangene... håper jeg ikke ligner henne og blir så stor så fort :woot: (vet at alle graviditeter og personer er ulike ja).

Er sikker mest oppblåst, men nå kan jeg jo for alt jeg vet være 10 uker påvei også, og da fikk jeg jo mage med første og den kommer ofte tidligere i 2.svangerskap har jeg forstått :p håper bare ikke jeg blir sååå stor som jeg var sist, da gråter jeg!:hilarious:

Får heller ikke igjen buksene denne gang. Nr 3 her. Men har ikke gått opp noe særlig i vekt, så er nok mest luft :)

Jeg har også kulemage. Jeg vet at det ikke er babybumpen men den stikker seg frem og jeg greier ikke å holde inn alt .. er i uke 11. Kom ikke mage sist før i uke 18 ca. Og ordentlig babykul ikke før godt over 20 uker...

Buksene mine er igså trange. Sist så fikk jeg ikke mage før siste mnd før termin. Var liten magen da. Denne gangen måtte jeg kjøpe nye bukser og gått opp noen kg selv om jeg spiser normalt og er aktiv:singing:

Min ble plutselig kulerund iløpet av helga! Ønsker meg selv lykke til med å skjule det ei stund til. :hilarious:

Den er så stor nå at jeg ikke tør å veie meg. :shy:

Min ble plutselig kulerund iløpet av helga! Ønsker meg selv lykke til med å skjule det ei stund til. :hilarious:

Den er så stor nå at jeg ikke tør å veie meg. :shy:

Hvor langt er du påvei nå da?:) Sliter med og skjule det selv jeg. Går med løsere klær enn til vanlig, men magen er hard nederst på selve kulen og som en deig over:hilarious:

Hvor langt er du påvei nå da?:) Sliter med og skjule det selv jeg. Går med løsere klær enn til vanlig, men magen er hard nederst på selve kulen og som en deig over:hilarious:

11+5 er det vel (dagene går så fort så jeg henger ikke helt med :p ). Er bare såvidt over et år siden forrige fødsel, så sikkert derfor jeg har est ut så fort nå. :p Og er litt tyngre, så mer mageflesk som stikker frem. :hilarious:

«Mamma du er tykk på magen! Du må trene den slik LE gjør!!»

min yngste datter på 8 år, idag da jeg ikke orket stor genser i varmen og satt solte meg da hun kom fra skolen... :) :) :) Godt det er UL og avsløring på torsdag

«Mamma du er tykk på magen! Du må trene den slik LE gjør!!»

min yngste datter på 8 år, idag da jeg ikke orket stor genser i varmen og satt solte meg da hun kom fra skolen... :) :) :) Godt det er UL og avsløring på torsdag

Ja, disse barna disse barna.. de sier alt rett frem:hilarious: kjenner det nå denne graviditeten at det er stort og skulle fortelle til jentungen at hun skal bli storesøster, har bare henne fra før. Har vært noen sp.mål om hun ikke kan få en lillesøster, så redd for reaksjonen om det viser seg og være gutt:p

Både med første og andre kunne jeg ikke skjule kulen etter 8 uker. Nå er magen min stor fra før av, jeg er rett og slett litt tjukk :p Så da tror jeg egentlig at forskjellen ikke synes så lett, men jeg merker det selv fordi trykknappen på turbuksene mine spretter opp nå :hilarious: men jeg er jo bare oppblåst, ikke lite heller :rolleyes:

I dag er jeg 9+0. Magen ses gjennom en løs genser. Klærne strammer. De siste to dagene har jeg begynt å få kynnere. Magen er hard hele tiden. Kjenner musklene. Var rett og slett vondt å ha sex. Så mye kynnere. Håper dette avtar så jeg slipper å gå til legen.

Tror jeg er ca uke 11+4 i dag. Passer kun én av buksene mine som er stor i str. Mulig jeg også bare er oppblåst men ser ut som jeg er laaangt på vei:laughing002 Har ikke sagt noe til kollegaer enda, men føler jeg begynner å slite med å skjule det:dead: Baby nr 2 svangerskap nr 3:)

Er det noen av dere som har begynt å kjenne tegn til liv? Føler innimellom at jeg kjenner noe:confused::love017 merket ikke så mye i forrige svangerskap.

Back
Topp