Kulefiskens oktoberbaby :-)

Kulefisk

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
22.02.14:

Heisann :)


Tenkte jeg skulle bruke dette første innlegget her til å fortelle bittelitt om meg selv.

Jeg er 25 år og bor i Oslo sammen med samboer som jeg har vært sammen med i omtrentlig sju år. Å bli gravid var noe som skulle vise seg å gå veldig lett for min del, så første forsøk førte til positiv test. I skrivende stund er jeg 8 uker og 2 dager på vei, og jeg krysser selvfølgelig alt jeg har for at det skal komme en sunn og frisk liten tass om omtrent 7 1/2 måned! :)

Hvis noen skulle være interessert i symptomer og slikt så kom de første symptomene omkring den dagen jeg testet positivt, altså i begynnelsen av uke 5. Puppene var littegrann ømmere enn normalt. De neste dagene begynte jeg å kjenne at det strakk seg i livmorsområdet, og jeg fikk en følelse av å være støl i magen. Kvalmen kom i begynnelsen av uke 6 og er så absolutt her enda. Heldigvis er det ikke så ille at jeg kaster opp, men det tar på å være kvalm i lengre tid. I tillegg er jeg usedvanlig trøtt, og det går ikke en dag uten at jeg dupper av på sofaen.

Skal prøve å huske på å oppdatere med magebilder og andre relevante ting etterhvert som tiden går, men foreløbig er det ikke så mye å oppdatere med :)

Termin: 05.10.2014
 
Last edited:
10.02.14:

6+4.
Ingen mage å vise til enda, men jeg gleder meg til den kommer :)image.jpg
 
Last edited:
22.02.2014:

Første svangerskapskontroll er vel gjennomført (19.02.14) ! :) Ikke at det skjedde så fryktelig mye spennende der, men det ble tatt diverse blodprøver, søkt om fødeplass, fylt ut helsekort osv. Nå er vi på en måte igang! :D

Har også fått time om drøye tre uker for å høre på hjertelyden. Åååh, som jeg gleder meg! :D
 
Last edited:
25.02.2014:

Synes det er tidlig, men magen HAR vokst. Nå skal det sies at sammenligningsgrunnlaget på disse bildene er noe dårlig da det første er tatt på morgenen mens det andre er tatt på kvelden, men det er likevel ingen tvil vil jeg påstå.

magebilder.jpg
 
Nå har det blitt en permanent liten kul på magen som er der uansett om det er morgen eller kveld, det er koselig :D

Har tilgang til et gammelt ultralydsapparat på jobb, så igår fikk jeg se en liten tass som vinket og danset. Der var det absolutt liv :D

Begynner på uke 12 idag! Hurra! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp