KULEbordskåner *bilde*

*BekkUlf*

Forumet er livet
dritkul! hva har du inni? for at de skal holde formen mener jeg[:D]

Så lekker den var[:D][:D]

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

vatt, og småstein, eller dekorsteiner er det vel[8D]

Du Rebekka, jeg får ikke til å kommentere i bloggen din jeg.. Jeg prøver i hvert innlegg du poster, men det skjer ingenting.. Men kommeneterer gjerne her!! DU er helt UTROLIG!! Smart og søt! [:)] (Både du og bordskåneren.. [;)])

Den ble kjempefin, så morro med sånt man lager selv [:D] Mine ser helt forr jævlige ut (unskyld språket) [8D][&:]

ORIGINAL: SleepingBeauty

Du Rebekka, jeg får ikke til å kommentere i bloggen din jeg.. Jeg prøver i hvert innlegg du poster, men det skjer ingenting.. Men kommeneterer gjerne her!! DU er helt UTROLIG!! Smart og søt! [:)] (Både du og bordskåneren.. [;)])

merkelig[8|] Hvilke nettleser har du?
Jeg har litt problemer med hele bloggen i den derre crome-nettleseren[:)]

Hvis du prøver å trykke heeelt nede på kommentarknappen, nesten under, går det da?

Så KUL! (Kul kuleskåner, ordspillhumor på høyt nivå hos meg i dag ser jeg.... [8D])

ORIGINAL: Mavir

Så KUL! (Kul kuleskåner, ordspillhumor på høyt nivå hos meg i dag ser jeg.... [8D])

hehe[:D]

Den var kjempestilig! [:D]

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

vatt, og småstein, eller dekorsteiner er det vel[8D]

høhøhøhø, genialt, man tager hva man haver!

ORIGINAL: Ripley

Stilig.

Men hvilket garn bruker du? For at det ikke skal bli brent tenker jeg på, med tanke på varme gryter og slikt?

Bomullsport. Har et par vanlige i bomullsport, og har ikke skjedd noe med de[:)]

ORIGINAL: My Angels

Nå føler jeg meg litt flau men hva er en bordskåner? [8|][8|][8|][8|]
Men fine var de ihvertfall. Veldig så runde de ble. Og fine farger.

Panneunderlag[;)]

Back
Topp