kule sko til barn

Troublemaker2.0

Forumet er livet
til små barn altså.. Må ha fra strlse 22. Hvor får man tak i det? Noen som vet om noen nettsider?

Hvilke sko da tenker du? Jeg har Etnies og DC sko til rampen min [8D] Men de er kjøpt i butikk her i byen da, så nettbutikken ikke fungerte nå..

ja noe sånt.. eller nike, lacoste osv.. hva slags butikk var det? var det kjede?

ORIGINAL: Elisabeth og to små

Brandos.no har mange kule syns jeg!

[:'(]

ORIGINAL: hirly

hvorfor [:'(] ?

ORIGINAL: MiniMoi

ja noe sånt.. eller nike, lacoste osv.. hva slags butikk var det? var det kjede?

Rookie heter butikken jeg handlet i, men de er visst bare i Trøndelag...
Dumt du ikke bor litt nærmere [8D]

Noe mystisk med brandos.no? Var inne  å så der nå, og det er jo så mange kule sko der. Noen som har negative erfaringer med å bestille fra dem ?

ebay er plassen for små sko synes jeg... Der er hvertfall mye merke sko, men også mye fake for de som liker det.

Haha, kjenner jeg hirly rett så tror jeg hun fant noen kule sko på linken.. Eller hva, Hirly?

oh you know me to well!!  er ei fattiglus med skodilla!! kan si det sånn at det var et par sko der jeg gjerne skulle hatt!!

Snuppa har vintersko fra brandos.no, og de er suverene![:D]

Jeg pleier og kjøpe puma sko på sportshopen i Charlottenberg.

http://www.sportshopen.nu/

Dem har mange ulike merker der, har sett noen søte nike og adidas nå som jeg lurte på og minste jente skulle få. [:)]
Mange av skoene er faktisk billigere der enn på brandos også.
Ga 300 for puma skoene til største jenta i fjor.

Haha, kjenner jeg hirly rett så tror jeg hun fant noen kule sko på linken.. Eller hva, Hirly?

oh you know me to well!!  er ei fattiglus med skodilla!! kan si det sånn at det var et par sko der jeg gjerne skulle hatt!!

Haha, regna med at det var noe! Få se skoa!!

hvor skal en liksom begynne...

(understreker at jeg ser på sko til sønnen min altså.. jeg trenger faktisk et par nye vårsko så kan ikke se på sko til meg..)

han kunne jo hatt et par standard adidassko.. sorte med hvite striper.. men også disse var jo tøffe da

så har jeg fra før kikka på et par vårsko i goretex..  ser liksom lure ut for en som skal trampe der det er vått..

disse var jo tøffe da... hvitt er vel ikke helt fargen.. men nå skal jo ikke jeg kjøpe heller så da..

mmm

og jeg kunne ha fortsatt og fortsatt vettu... men dette var vel ikke helt min tråd...

Masse kult der, Hirly!! Apropos Viking goretex, kjøpte de her til Mayen i dag. Såå utrolig kule og fine på. Så stolt jente som fikk dem på - og helst ikke ville ta dem av!.[8D] Gikk inn på xxl for å finne nye jgogesko til meg selv. Kom ut derfra med 5 !! par sko til barna. 2 x vintersko til neste vinter - overgangssko x2 + gummistøvler til Mayen. Alt fra Viking - totalt kom det på 1600,-. Ekke gærnt det altså.

Mayen sko:

oi nei da var du heldig!!! De skoa var jo kjempefine da! guttemodellen er jo nesten som de jeg har sett på til S.. bare at de er litt høyere.. det er kanskje ikke så dumt?

Camper.com. ingen over, ingen ved siden! Sånn er det med den saken[:D]

Disse har storebror
http://shop.camper.com/producto.xhtml?option=80251-001&lng=en#

Lillesøster sine
http://shop.camper.com/producto.xhtml?option=80242-001&lng=en#

Back
Topp