Kule måter å fortelle nyheten på? :-)

Babysurprise

Andre møte med forumet
Noen som har noen kjekke forslag til hvordan å fortelle nyheten til de nærmeste? :D
Hvordan gjorde dere det/skal dere gjøre det?

Har lyst til å gjøre det litt originalt denne gang og finne en morsom måte å fortelle det på ;)
 
Hadde lyst å gjøre noe skikkelig kreativt og morsomt, men det ble bare til at jeg sa det rett ut! Hehe.. Ganske morsomt det også da, ansiktsuttrykkene var herlige :D
 
Jeg tenker den kommende storebroren skal få fortelle det, men må jo finne på en morsom måte vi kan dele nyheten med ham :)
 
Til foreldrene våre sendt vi bilde av datteren vår som tegnet på et ark der det sto "storesøster". Det tok en liten stund før de skjønte det og ringte for å høre om det virkelig var sant.

I helgen kommer vi til å fortelle det til resten av familien ved at min bestefar får bursdagskort der vi hilser fra meg, far, datter og en til. Det er jo enda veldig tidlig, men besteforeldrene mine er så gamle og skrøpelige at jeg ikke vil risikere at de dør uten å vite om oldebarnet. Det er ikke så farlig at de andre i selskapet får vite det tidlig også. Det er uansett den eneste anledningen alle samles før til bryllup i mai.
 
Tenkte å skrive "jeg skal bli storesøster i november" eller noe lignende på hvit genser og hvit body til de kommende storesøstrene. Har ikke tenkt så nøye på det, men kanskje d går an å gjøre en morsom vri på teksten..
 
Til min mamma så tenkte jeg å gi et påskeegg (når den tid kommer), som inneholder babymais, babygulrøtter, cherrytomater (de er jo mini) osv ;) Prøver å finne andre miniversjoner av ting å putte oppi også.
Skal bli spennende å se hvor mye jeg må hinte i tillegg før hun eventuelt skjønner det :laughing002
Har fått eldstemann til å lært seg å si "baby" med jevne mellomrom, så det er ett hint ;)
Til resten av familien har vi ikke helt bestemt oss for hvordan, skal prøve å la eldstemann gjøre noe kreativt ;)
 
Back
Topp