kule korte hårfrisyrer??

ORIGINAL: Vesla85

ORIGINAL: cecilie23

ååå du kledde d virkelig kjempe godt altså!!!skikkeligt kult å modig gjort[:D][:D]sikkert kjempe rart å klippe av så mye.her har d gått gradvis [;)]men er nå klar for noe røfft jeg også[:D]syns eneste d er vanskelig å vite om min ansiktsform passer kort liksom..har litt rund ansiktsform å føler jeg blir trill rund med kort..men ikke viss jeg har litt lengde framme[:D]så nå skal jeg lime inn bilder på et ark å ta med til frisøren hehe..har googla litt å funnet forskjellige også så får jeg vel litt veiledning av frisøren tenker jeg[:D]tusen takk for du viste meg!!!

å du..regan hadde d ganske kort bak hun også så ut ifra d jeg ser så skal sikkert ikke d være noe problem d for deg[:D]har jo opphakka bak begge to[:D]

Tusen takk! Har kun fått positive tilbakemeldinger på det, så det er jo morro [:)]
Hmm.. Du kan jo høre med frisøren din hva hun mener? har du bilde av hårsveisen din nå eller?

Og forresten, gidder du å fjerne quotinga av bildene? [:)]

åå sorry tenkte ikke over d..skal såklart fjerne,men hvordan jør jeg d??

fant d ut ;)
nei jeg har desverre ikke noe bilde..bare der jeg har satt d litt opp å sånn å da blir d liksom ikke frisyren.ser så fæl ut nå at jeg vil ikke legge ut hehe[;)]

ORIGINAL: YsePyse

¤ følger med på denne tråden ¤

[:D]

dytte dytte dytte[:D]

Dytter litt på denne!
Er selv på leting etter en kort, vedlikeholdsfri frisyre....
Har nå langt, tungt, kjedelig hår som jeg HATER, men fikk gavekort på frisør i bursdagsgave av mannen, så nå blir det klipp, farge og striper så fort som mulig etter fødsel!

Oki, siden jeg alltid har hatt kort hår, i mange varianter kan jeg ta en tur på face og hente
litt utgaver [8D] ikke alle er like freshe.. men sånn er det med kort hår, blir fort for langt [8|] og jeg
har ikke alltid tid hver 5 uke [:)]

(og det er veldig lite seriøse bilder av meg der ute, nesten bare fra fester, så ikke heng dere opp i mimikken..haha)

samme frisyre, men annen styling..

17 mai 2003, mohawk var kult [8D]

Mest fornøyd med denne da [:-]

ORIGINAL: cecilie23

dytte dytte dytte[:D]

Back
Topp