ORIGINAL: cecilie23
kan ikke jeg få se et bilde av deg med den risyren du har nå?[:D]syntes d hørtes kult ut jeg..åsså så gøy å se når du har langt på et (avatar bilde) åsså kort etterpå[:D][:D]så kand u jo alltids legge ut et nyklippt bild ei morgen også da hehe[:D]trenger inspirasjon!!![;)]
Ja det tok meg over 10 år for å tørre å ta steget å klippe meg kort! Alltid hatt langt og TYKT hår! Hehe.. Så det var en syk frisørtime da absolutt alt håret forsvant [:D]
Bildene er tatt like etter første frisørbesøk, så jeg har ikke de røde stripene i håret nå. + at nå er det mye lengre, siden jeg ikke har klipt meg på snart to mnd.
Har desverre ikke noen bilder av de barberte områdene, men hele bakhodet er barbert, i hovedsakelig kun for å få fjerna hår. Jeg har så tykt hår, at det er eneste mulighet, hehe.. Er barbert endel på venstresiden av hodet også, der kan jeg selv velge om jeg vil vise det eller skjule det, alt ettersom hvordan jeg legger håret [:)]
Ikke se på de røde stripene som går tvers over bakhodet der, haha! Men jeg hadde stripa håret når det var langt, og når det ble klipt så ble det sånn. Det ble farga uka etter [:D]
Akkurat nå ser jeg sånn ut
Gleder meg sykt til i morgen! Da skal alt bli kortere! Jeg er forferdelig lei den lange luggen (den lange luggen gjør også at jeg lett får sideskille, noe denne frisyren egentlig ikke skal ha). Derfor vurderer jeg en lignende frisyre som Regan la ut bilde av! Knalltøff! Men det er det med håret i bakhodet da, hehe..
Også skal jeg få oppi endel lyse striper i morgen.
Skal ta bilde når jeg er ferdig jeg vettu [:)]
Bildet under tok jeg like før frisørtimen, så det var en psykisk tøff time gitt [:D] Men jeg har ikke angra et halvt sekund! Jeg ELSKER kort hår! Kommer aldri til å ha det lange, tunge, ekle håret igjen.