Kule hårfrisyrer?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Noen som har bilder de kan vise av korte stilige og tøffe hårfrisyrer?
Har mørkt hår, brunt og må klippe det kort ... fordi...... ja [8|][>:]

Noen ideer? Jeg er helt blank... men kan ikke ha noe tett inntil hodet, fordi da ser jeg rar ut + at det da ser ut som jeg har enda mindre hår enn jeg allerede har [8D]

ORIGINAL: 21mamma

Bilde av deg åssen du ser ut nå da??[:D]

din snik.... [:D]
Det får du ikke... men du kan få se hvordan jeg ser ut.. et øyeblikk.. Men det skal ALDRI ALDRI knipses håret i den stand det er i nå.... kanskje ta før og etter bilde når jeg noen står klar med saksa [8D]

jeg måtte klippe meg kort etter at jeg mista så sinnsykt mye når jeg ammer, å så ble håret mitt grønnt[8|]
har alltid vært blond, så ble stor forandring[8D]

ikke akkurat så kult da, å sikkert ikke d du ser etter, men her er slik jeg ble[8D]

*borte*

*poff*

Det ble svæææært da... men får ikke redigert på jobb....  IKKE QUOTE!!

Men kan evt ta bildet av rukklet når jeg kommer hjem fra jobb... fjonene altså *grøss*
Bildet over er fra etter jeg farget det opp etter årevis med bleking. Veldig tynt, men jeg hadde nå hår ihvertfall.

*dytte* Skremte visst alle her [:o]

ORIGINAL: 21mamma

Synes du var fin med d håret jeg.. Men hva med å klippe litt av lengden å klippe d opp... Men ikke helt kort....[:D]

Men nå er jo det håret fra i fjor... har ikke sånt nå... fra øra og ned er det 2-åring tjafs... thats it....

Tusen takk begge to.

Har du bildet i større versjon @IN@CeCiLiE ?

edit: fant den på linken over.. [;)]

ORIGINAL: idama

jeg måtte klippe meg kort etter at jeg mista så sinnsykt mye når jeg ammer, å så ble håret mitt grønnt[8|]
har alltid vært blond, så ble stor forandring[8D]

ikke akkurat så kult da, å sikkert ikke d du ser etter, men her er slik jeg ble[8D]

*borte*

Nå var bildet borte når jeg hadde tenkt til å stjele det [;)]
Blir nok noe i den retningen. Vil ha det litt rufsete tror jeg. [:)]

Nokka sånt?? [:)]
Så ikke håret ditt på bilde da! [8D][:)]

Back
Topp