Kuldekrem??

x1xForskrudd hønemor

Forumet er livet
Bruker dere dette på barna deres? Altså de minste?

Han ligger jo kun i vogna, og utsettes for lite trekk og direkte kald luft, men han er litt tørr i kinnene, bør jeg bruke kuldekrem da? Hva gjør dere?

Jepp, smører jeg[:)] 

Kjøpte akkurat inn en kuldekrem og smører det på nå...han ble så tørr i kinna og på ene kinnet "sprakk" huden litt faktisk! Prøvde litt a-creme, men syntes ikke den hjalp! Mye bedre i huden nå som jeg har smurt han 3 dager med kuldekrem når han skal ut i vogna si. 

jeg smører kun med fuktighetskrem for Casper har litt barneeksem

jepp, bruker kuldekrem!

ORIGINAL: White Zinfandel

Hvilken krem bruker dere?
(må ha ny til marcus)

Det lurer jeg også på[:D]

Bare sjekk at der IKKE er vann i kremen (auqa) for da hjelper den ikke, da fryser den på kinnene...

Bruker en der bare kan kjøpes hos private forhandlere.

Aloe vera forever living products: Propolis krem - helt fantastisk til det meste [:D] 

Jeg brukte A-krem til ansiktskrem før - for han er alltid så tørr i kjakene sine. Når det begynte å bli minus grader kjøpte jeg Dermica kuldekrem - men den syntest jeg han ble så hard i huden av!? Så jeg gikk inn på apoteket igjen - og da sa hun damen at jeg kunne fint bruke A-krem nå også for det var en kuldekrem det også!!! Så nå har jeg skiftet tilbake igjen - og gutten min er veldig god og myk i kinnene sine igjen [:)]

ORIGINAL: *Cicilie*

Jeg har Dermica sin kuldekrem.

samme her.. [:)]  og smører om vi skal ut!!!

Ja bruker kuldekrem når det er minusgrader! [:)]
Bruker Ceridal fra Apoteket, synes Dermica-merket lukter vondt!

ORIGINAL: Albrecht

Bare sjekk at der IKKE er vann i kremen (auqa) for da hjelper den ikke, da fryser den på kinnene...

Aloe vera forever living products: Propolis krem - helt fantastisk til det meste [:D] 

Har jeg og nettopp begynt å bruke. Min søster er forhandler, den er super god.
Jeg har brukt a creme men den funket ikke.

ORIGINAL: Albrecht

Bruker denne jeg og.. Kanon god krem... Og lukter godt gjør den også..[:D]

Back
Topp