kuldekrem?

Her har vi SebaMed sin.

På nevøen min ble det brukt en fra clarins sin sensitive serie. Husker ikke hva den heter, men de som fører clarins bør vite det :) Er egentli ikke kuldekrem, men den er helt utmerket til det! :)

Fever skrev:
I N G E N!

iallefall ikke på barn som er aktive. Kuldekremen tetter for at svetten får fordampe og dermed kan den fuktigheten fryse under kuldekremen!

Smør heller barna med en feit krem etter kveldsvasken- og dropp ansiktsvasken om morgenen.. da beholder man hudens eget fettlager som skal beskytte godt nok:)

Kjøp heller en tynn hals i ull fra f.eks nøstebarn om det blir veldig kaldt

Signerer:)

Turbomum skrev:

Fever skrev:
I N G E N!

iallefall ikke på barn som er aktive. Kuldekremen tetter for at svetten får fordampe og dermed kan den fuktigheten fryse under kuldekremen!

Smør heller barna med en feit krem etter kveldsvasken- og dropp ansiktsvasken om morgenen.. da beholder man hudens eget fettlager som skal beskytte godt nok:)

da jeg jobbet i bhg fikk vi denne anbefalingen fra flere legeforeldre. Så dette er viktig folkens!

Gulljentå_mi skrev:
Dermica kuldekrem
(den er UTEN vann)
Er fornøyd med den, anbefaler den til alle mine kunder som trenger kuldekrem :)

enig, denne brukte vi i fjor, og fortsetter med i år:)

Drømmeren skrev:
Jeg bruker propolisen til Aloevera

her og :o)

Har a-krem, men ettersom den inneholder hormonforstyrrende kjemikalier skal vi finne en ny. 

Fever skrev:
I N G E N!

det funker ikke her! kanskje på min feite kvisehud som produserer nok fett, men ikke på barnehuden. i tillegg har man problemet med matrester, snørr og sikkel i ansiktet som må vaskes bort med gjevne mellomrom. noen matrester gir også sår hud. så nei her må vi ha krem!!

Jeg bruker cosmopharmas. den tåler opp til minus 40.
Bruker den på jentene mine når de skal i bhg eller ut å leke her hjemme.

Fever skrev:

Turbomum skrev:

Fever skrev:
I N G E N!

da jeg jobbet i bhg fikk vi denne anbefalingen fra flere legeforeldre. Så dette er viktig folkens!

Jepp!

Back
Topp