kuldekrem?

Jeg bruker Aloe Vera Propolis fra Forever Living som vanlig krem, men det beste er å bruke noe som holder huden varm som f. eks. skjerf :)

Forresten, jeg ville ikke kalt den for kuldekrem.
Falsk trygghet :)

Har A creme her.

Men tar gjerne i mot tips som er bedre, som tåler at den kan smøres på kun minutter før dei skal ut.

Aloe propolis her og, er veldig fornøyd med den. Både som kuldekrem og "vanlig" krem.

Må man smøre unga med det før barnehagen?? Hvor kaldt skal det være da?

I N G E N!

iallefall ikke på barn som er aktive. Kuldekremen tetter for at svetten får fordampe og dermed kan den fuktigheten fryse under kuldekremen!

Smør heller barna med en feit krem etter kveldsvasken- og dropp ansiktsvasken om morgenen.. da beholder man hudens eget fettlager som skal beskytte godt nok:)

Kjøp heller en tynn hals i ull fra f.eks nøstebarn om det blir veldig kaldt

Synes akrem er god. Men er superviktig at denne ikke blir tatt på rett før man skal ut i kulda, det kan bli bra ubehagelig for den lille---

Jeg har flere forskjellige (har fått i gaver osv), men har foreløpig brukt en fra Natusan tror jeg... Kjøpt på apoteket hvert fall. Så lenge det ikke er vann i kremen kan man smøre på rett før man går ut. Var gull for snuppa i vinter for hun har aptopisk eksem i kinnene som ble verre i kulda.

SebaMed sin. Det er visst den eneste uten vann og mineraloljer. 

Ser mange sier a-creme, den funker kun om den blir smurt på 30 minutter før man går ut. 

avene cold cream
ingen over, ingen ved siden av!
den er lett å smøre ut (ikke feit og klissete), lukter godt, er fin til sart og ømfintelig hud med eksem eller allergier. den healer også tørr og sår hud.

Bruker Ceridal kuldekrem på ham. Den fungerer ypperlig på hans svært sensitive hud. Ingen skumle stoffer i den, heller ikke parfyme som overhodet ikke hører hjemme i en krem som skal brukes av/på barn.

Her bruker vi ingen.

weleda sin iblant, ellers så prøver jeg å vaske ansiktet hennes minst mulig på denne årstiden og smøre med feit krem hjemme.

Dermica kuldekrem
(den er UTEN vann)
Er fornøyd med den, anbefaler den til alle mine kunder som trenger kuldekrem :)

Knerten07 skrev:
Bruker Ceridal kuldekrem på ham. Den fungerer ypperlig på hans svært sensitive hud. Ingen skumle stoffer i den, heller ikke parfyme som overhodet ikke hører hjemme i en krem som skal brukes av/på barn.

Denne bruker vi også:) Den er veldig feit å smøre på, men den fungerer veldig godt:)

Her bruker vi ceridal.

Og en fra Dr. Melumad, egentlig vanlig krem. "All purpose cream", er vel Avera som fører den i Norge.

Back
Topp