Kuldekrem *sebamed*

Stine09

Elsker forumet
Noen som har erfaring med sebamed kuldekrem?

opp med seg[:)]

ORIGINAL: Stine09

ingen som har prøvd denne?

Vi brukr denne kuldekremmen. Veldig fornøyd [:)].

VEldig gode erfaringer med den. Har brukt den på begge ungene to år på rappen, og ingen problemer.
Men jeg liker SebaMed veldig godt sånn generellt da, og har veldig gode erfaringer med flere av produktene.

ORIGINAL: Pijah

VEldig gode erfaringer med den. Har brukt den på begge ungene to år på rappen, og ingen problemer.
Men jeg liker SebaMed veldig godt sånn generellt da, og har veldig gode erfaringer med flere av produktene.

det er jo bra, har selv brukt en del produter av sebamed på jenta mi.. men så at shampooen deres ikke kom noe bra ut i test.. var noen alergifremkallende stoffer i denne..
er i grunn derfor jeg lurer...

ORIGINAL: littleM

ORIGINAL: Løvemamma83

har bedre erfaring me ceridal kuldekrem---har prøvd begge

ok.. de på apoteket sa at sebameden skulle visst erstatte ceridal eller noe...

kommer litt an på kor du bor i landet da, eg bur på vestlandet..her e d mer surt og aldri meir enn 10 minus...
har du blitt anbefalt sebamed så kjøper du d[:)].
eg jobber i bhg, de som har sebmed blir knallrøde i kjakane, dei som har ceridal blir ikkje SÅ røde...har jo me hudtype å gjøre også...

ORIGINAL: littleM

kommer litt an på kor du bor i landet da, eg bur på vestlandet..her e d mer surt og aldri meir enn 10 minus...
har du blitt anbefalt sebamed så kjøper du d[:)].
eg jobber i bhg, de som har sebmed blir knallrøde i kjakane, dei som har ceridal blir ikkje SÅ røde...har jo me hudtype å gjøre også...

jeg har den kremen til ungene, helt grei noe seig. de blir faktisk rød i kinnene av den. kanskje jeg skal kjøpe en annen

Den lukter litt rart da.... og jenta mi ble veldig tørr og rød av den av en eller annen merkelig grunn. Her i huset er vi allergiske mot alt da, så kan hende hun reagerte litt.

Etter hva jeg har forstått er det den eneste kuldekremen uten BÅDE vann og mineraloljer. Har bare brukt den, tredje vinteren nå. Kjempefornøyd! 

vi hadde denne i fjor og a var ikke fornøyd. Mye mer fornøyd med ceridal nå. 

Back
Topp