kul ved rumpa...Oppdatert!

mizzuno

Flørter med forumet
Oppdaget nettopp en kul under huden på lillegutt. Den ligger mellom pungen og anus. Hard som stein og er rød. Den er så stor at den synes...

Noen som har vært borti noe slik? Sitter og tripper og venter på at helsestasjonen skal åpne...

OPPDATERING:

underlig hvor fort fantasien løper løpsk; på tur til legen bynte jeg å tenke om det kunne være en av ballesteinene som har vandret litt lengre ned...eller en kreftkul... Huff. Jeg som trodde jeg var ut av den rolige, avslappede moren [8D] 

Legen mente det var en betennelse i en kjertel. kulen er ca. 1,5cm i diameter. Fikk penecilin, men hun ville at jeg skulle vente til i morgen med å gi han det for å se om det ble bedre av seg selv. Hun hadde ikke sett noe slikt på en baby før, bare på voksne. Ufarlig men ubehagelig.

Har foret han med masse svisker i dag sånn at jeg er sikker på at han ikke har hard avføring. Det kan nemlig bli vondt :(
Så får no bare vente og se om den forsvinner :)

Har ikke peiling, men hørtes ikke noe godt ut for gutten din. Skjønner du venter på at helsestasjonen skal åpne. Håper du får godt svar der [:)] 

Min helsestasjon er stengt idag så det kan hende din og er det ?
Du kan jo og ringe fastlege? :)

ORIGINAL: elli82

Har ikke peiling, men hørtes ikke noe godt ut for gutten din. Skjønner du venter på at helsestasjonen skal åpne. Håper du får godt svar der [:)] 

hvordan gikk det idag???

Back
Topp