Kul ticker?

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Var det ikke en artig ticker jeg hadde fått meg? [8D]

Nå ska jeg gjøre mitt beste for å komme opp i vekt [:)][:)]

ORIGINAL: Trone

Sånn skulle jeg også hatt meg..[>:] Men det er dessverre ingenting som hjelper for å få meg opp i vekt. Utenom svangerskap da *fnis*

Sånn er det for meg også, er mye lettere å gå ned i vekt enn opp...
Men nå skal jeg virkelig gjøre et forsøk [:)] Har kjøpt proteinpulver for å få inn mer kalorier, og eller skal jeg trøkke i meg det jeg kommer over [8D] Begynner å trene også på mandag [:)]

Går også på proteinshaker, hehe!! You, me og bodybuilderene, hahah!![8D]

Jeg trener veldig lite, for jeg bygger ekkelt fort muskler. Og jeg er liten og tynn, ergo det ser grisestygt ut med markerte muskler på meg[:'(]

Prøvde meg på høykarbo en lang stund. Eneste jeg oppnådde da var at jeg fikk litt hengemage (ala en stund etter fødselen, usj)
Så nå trøkker jeg i meg det jeg kommer over, he he!!!

Håper det funker denne gangen for deg! [:)][:)] Keep us posted da, så kan du være til inspirasjon for oss andre pipestilker[:)]

Hvordan går det med prosjektet ditt? :)

Tenkte jeg skulle veie meg i morgen tidlig, men tror nok ikke jeg har gått opp noe..[:)]
Men det kommer seg vel [:D]

Hvordan går det der da? [:)]

ORIGINAL: Kattekvinnen
Hvordan går det med prosjektet ditt? :)

Tenkte jeg skulle veie meg i morgen tidlig, men tror nok ikke jeg har gått opp noe..[:)]
Men det kommer seg vel [:D]
Hvordan går det der da? [:)]

Det er jo enda litt tidlig da, det er ikke så lenge siden du begynte er det det? Men håper på en liten økning i alle fall! :)

Jeg har ikke spist på en uke jeg, så jeg har ikke lagt på meg ett eneste gram. Ligger rett ut med sykdom, så da er ikke matlysten på topp.
Men i dag har jeg spist en del høykarbo da, hehe! Og i morgen reiser mannen og jeg på hyttetur frem til søn, så da skal jeg prøve å fråtse i møkkamat!! He he!!

Back
Topp