kul på hals/nakke*hjelp**OPPDATERT*

Greit å dele medisinske bekymringer men ta ikke svarene for seriøst og sjekk det med lege du tror du noe er galt så ikke vent til torsdag men ring legevakta og hør hva de synes!

God bedring

kaffikåno skrev:
Har lymfeknuter i overgangen mellom hodeskallen og halsen, mener jeg å ha leste et sted. Bra du skal til legen, hvis kulen er borte ville jeg spurt uansett!

Og hvem har bestemt at alt som ikke handler om baby ikke har noe her å gjøre!? Dette er et forum for oss med baby/barn, og vi kan da skrive om hva vi vil...

Jeg bestemmer ikke, jeg sa i fra hva jeg mente om dette. Uansett har dere en egen BV-konto, og gjør som dere vil! Det jeg reagerte er MITT problem, ikke deres :)

ElisabethR skrev:
Tråden er rapportert, så jeg er inne av den grunn.
For medisinske spørsmål er det best å spørre lege og ikke stole på råd fra et nettforum. Babyverden kan ikke stå inne for slike svar. Men selvsagt er alle velkomne til å bruke forumet slik de vil. 
Håper du får hjelp hos legen da :)

Visste jeg ble rapportert, var jo det jeg prøvde å si, men var nok litt for hard. Skal slutte å mase mer nå. Takk for du grep inn, ElisabethR :)

Påskeharen skrev:
Unnskyld meg, dette er et babyforum, du kan spørre på lommelegen.no eller noe der de har kunnskap til å gi deg et svar :) Håper det ikke er noe alvorlig, bare et virus eller noe :)

Da jeg hadde kyssesyke hadde jeg en hoven lymfekjertel rett under øret.

Unnskyld meg, men her inne spør vi om alt fra squirting til kakebakst.

Påskeharen skrev:
Unnskyld meg, dette er et babyforum, du kan spørre på lommelegen.no eller noe der de har kunnskap til å gi deg et svar :) Håper det ikke er noe alvorlig, bare et virus eller noe :)

hehe, hva i alle huler????
jeg hadde blitt gal om vi bare snakket baby her inne. det blir det igrunn nok av. hvis du vil ha et forum hvor det KUN handler om babybabybaby, så må du nok opprette et eget, hvor du er moderator og bestemmer alt:)

Tøsa skrev:

Påskeharen skrev:

Unnskyld meg, men her inne spør vi om alt fra squirting til kakebakst.

JA JA JA, jeg ser det helt tydelig, og gir meg. Det er ikke en dritt jeg kan gjøre, men måtte bare få sagt mitt :)

ElisabethR skrev:
For medisinske spørsmål er det best å spørre lege og ikke stole på råd fra et nettforum. Babyverden kan ikke stå inne for slike svar. Men selvsagt er alle velkomne til å bruke forumet slik de vil. 

selvfølgelig sjekker man med  lege også,og har fått time der,men greit å sjekke erfaringer med andre mens man venter =) Kan være jeg selv som rapporterte,for trykte feil når jeg skulle redigere HI

Påskeharen skrev:

Et lite tips er å gå til de hundre underforumene her og finne et som handler kun om baby. Lykke til.

Påskeharen skrev:

Hahaha lol! Det her er selveste GENERELT kjære deg. "unnskyld meg, dette er et babyforum" Hahaha, jeg lo så mye at jeg satt julemarsipanen i halsen da jeg leste det.. Hahaha! Beklager altså.

**Moonlight** skrev:

ElisabethR skrev:

selvfølgelig sjekker man med  lege også,og har fått time der,men greit å sjekke erfaringer med andre mens man venter =) Kan være jeg selv som rapporterte,for trykte feil når jeg skulle redigere HI

Bullshit ;) Man må trykke to ganger for å rapportere, men ingen fare, jeg var nok litt for hard mot deg og traff ømme punkt hos de enkelte som kommenterte innlegget mitt. Lever fint med det :)

Påskeharen skrev:

**Moonlight** skrev:

ElisabethR skrev:

Bullshit ;) Man må trykke to ganger for å rapportere, men ingen fare, jeg var nok litt for hard mot deg og traff ømme punkt hos de enkelte som kommenterte innlegget mitt. Lever fint med det :)

ja da,så,aldri rapportert noe før jeg,så var ikke sikker på om det ble rapportert eller ei,og jeg skrev "kan være" fordi jeg ikke var sikker.....

Miss Claymore! skrev:

Påskeharen skrev:

Hahaha lol! Det her er selveste GENERELT kjære deg. "unnskyld meg, dette er et babyforum" Hahaha, jeg lo så mye at jeg satt julemarsipanen i halsen da jeg leste det.. Hahaha! Beklager altså.

Hadde du blitt kvalt men overlevd hadde du saksøkt meg eller hva? Utrolig hva innlegget mitt kan gjøre med dere. Stakkar dere! :P

Påskeharen skrev:

Miss Claymore! skrev:

Påskeharen skrev:

Hadde du blitt kvalt men overlevd hadde du saksøkt meg eller hva? Utrolig hva innlegget mitt kan gjøre med dere. Stakkar dere! :P

Uffameg, du er irriterende..

Julie H skrev:

Påskeharen skrev:

Miss Claymore! skrev:

Påskeharen skrev:

Uffameg, du er irriterende..

Synd for deg. Best for deg å ikke bry deg om meg.

Påskeharen skrev:

**Moonlight** skrev:

Påskeharen skrev:

men kjære deg da...dette er generelt hvor man kan snakke om alt mulig.Alt her inne trenger da ikke handle om baby.Se på alle de andre inleggene her inne,her snakkes det om dyr,venner,reise,sykdom osv osv..Og desuten spør jeg ikke her ISTEDETFOR å spørre helsepersonell.Men spør etter andres erfaring/mening mens jeg venter på svar.Prøver nemlig å ringe legesenteret for å høre med dem,men tar jo år og dag å komme igjennom....

Du gjør det, for alle andre gjør det? Dette gjør vanskelig for oss å finne de rette innleggene om baby. Det er mange som lurer på noe ang. baby og ønsker å finne et svar her inne. Jeg kan egentlig ikke klage, fordi det finnes en søkemotor her inne - ikke alle som vet hvordan de kan finne svar likevel og ikke alle tråder som gir en sammenheng. Jaja :) Skal ikke pirke mer, så håper jeg at du får svar snart og blir kvitt klumpen.

Hvis man vil finne de "rette innleggene om baby" så går man på de "rette underforumene for det temaet man ønsker å lese/spørre om".

visste ikke at påsken varte helt til jula gitt!!!!!!!! men er vel bare en påskehare som har forvirret seg ut på feil årstid.

håper du ikke bekymrer deg over kjertelen/kulen.

det kan være en fettkul,en hoven kjertel,og faktisk en kvise....  men om du får andre smerter el symptomer,og bekymrer deg,ring legevakten. :):) masse lykke til!

Dumt? Å snakke bare om baby er dumt? Nei, det syns ikke jeg på et babyforum :) Og ja, dere har rett om "generelt", men for min del får jeg ikke nytte av disse innleggene om noe heeelt annet. Bare rot :/ Ingen grunn til å hisse seg opp, jeg må få lov til å si dere om mine meninger :)

da er det vel enklest om du ikke klikker deg inn på innlegg som ikke er relatert til baby da;)

jøss !trodde påskeharen var ett hyggelig og søtt vesen! så feil kan man ta !!! 

Dollface skrev:

Påskeharen skrev:

**Moonlight** skrev:

Påskeharen skrev:

men kjære deg da...dette er generelt hvor man kan snakke om alt mulig.Alt her inne trenger da ikke handle om baby.Se på alle de andre inleggene her inne,her snakkes det om dyr,venner,reise,sykdom osv osv..Og desuten spør jeg ikke her ISTEDETFOR å spørre helsepersonell.Men spør etter andres erfaring/mening mens jeg venter på svar.Prøver nemlig å ringe legesenteret for å høre med dem,men tar jo år og dag å komme igjennom....

Du gjør det, for alle andre gjør det? Dette gjør vanskelig for oss å finne de rette innleggene om baby. Det er mange som lurer på noe ang. baby og ønsker å finne et svar her inne. Jeg kan egentlig ikke klage, fordi det finnes en søkemotor her inne - ikke alle som vet hvordan de kan finne svar likevel og ikke alle tråder som gir en sammenheng. Jaja :) Skal ikke pirke mer, så håper jeg at du får svar snart og blir kvitt klumpen.

Hvis man vil finne de "rette innleggene om baby" så går man på de "rette underforumene for det temaet man ønsker å lese/spørre om".

Fy f..n som dere godter dere på å terge meg sånn da jeg prøvde å gi henne et fornuftig svar  

mumoftwo skrev:

Dumt? Å snakke bare om baby er dumt? Nei, det syns ikke jeg på et babyforum :) Og ja, dere har rett om "generelt", men for min del får jeg ikke nytte av disse innleggene om noe heeelt annet. Bare rot :/ Ingen grunn til å hisse seg opp, jeg må få lov til å si dere om mine meninger :)

da er det vel enklest om du ikke klikker deg inn på innlegg som ikke er relatert til baby da;)

Nå er du lik meg skal jeg si :)

Back
Topp