Kul i panna

Ole Brumm

Forumet er livet
Uff, er verdens værste mamma nå føler jeg..
Magnus drev og turna i sofaen og jeg holdt han fast i beina. Han får selvfølgelig ikke lov til å turne sånn, men akkurat da var det noe jeg gjerne ville se på på tv`n. Jeg holdt han altså fast i beina og han er på vei opp på armlenet. Han synes nemlig det er så gøy å hoppe fra armlenet og ned i sofaen. Akkurat i det han var på vei opp falt han og satte panna i armlenet... Han gråt ganske mye, men tenkte ikke mer over det annet enn at det var et "vanlig" smell. Plutselig ser jeg den megakulen i panna... får jo helt panikk-herregud det var jo min skyld at han slo seg. Hadde jeg ikke holdt han i igjen hadde det jo mest sannsynlig ikke skjedd...
Det var jo rett før leggetid-er så redd for at han har fått noe mer enn bare en kul-hjernerystelse eller noe. Da skal de jo ikke sove.. har lagt han nå da, er jo i fin form, det gikk jo fort over som vanlig..

Har ihvertfall veldig dårlig samvittighet.. 

Prøvde å ta bilde av kulen med mobilen, ble ikke veldig godt, men dere ser ihvertfall at den er stor..
Uff[:(][:(]

Huff da,det er ikke noe artig når sånt skjer..Men du er da ikke noe dårlig mamma for det..
Det er sånt som kan skje..
Å man må desverre regne med litt knall og fall oppigjennom nå..

Du skal se imorgen er han i full fart igjen[:)]

Jeg får selv angst når Noah holder på oppe i sofan,for han tar fart å løper når vi ikke er der av og til,så jeg er redd han skal dette å slå hue i bordet en dag..

Sender deg en trøste klem jeg

Åh, herregud.. stakkars liten[:o] Det var den kulen og da[&:]
Ja, ja.. jeg kjenner meg igjen i det du sier for Kian er likedan ang denne hoppingen/løping i sofaen. Og jeg prøver å være hundreprosent konsenkvent på at dette ikke er lov, men plutselig var det noe jeg måtte høre eller se..

Har vært et veldig stygt fall her og, han ramlet med hodet først og fikk en merkelig knekk i nakke/rygg før jeg fikk tak i han, var sikker på at han skulle bli lam.

Hater den sofaen noen ganger.. 

Ja... her babler jeg i vei, var så fint at du tok opp dette.
Håper gutteputten sin kul er mindre i morgen og at dette går kjempe bra - det gjør det sikkert.

Takk for gode ord. Joda, tror jo alltid at det er ille med en gang. Men han ble ikke borte nei, var helt fin og spiste kveldsmat; 2 skiver 10 min senere, ikke tegn til noe annet galt.

Fant dette på nettet, om hjernerystelse-sambo driver og peser på at han kanskje har fått det..

Sett klokka på ringing den første natta etter uhellet
  • Barn under 2 år sjekkes hver halve time (+/-) de første 24 timene

Bør jeg gjøre dette?? Eller er jeg hysterisk nå??
  •  
    Oisann,det var en skikkelig kul!

Tror heller ikke jeg ville vekka han så ofte,men sjekka han ett par ganger før jeg selv la meg. Det ser ofte verre ut enn det egentlig er.

Sitter her og lurer litt på hvordan det har gått med lillingen, mammaen og pappaen

ORIGINAL: Monkaponka

Sitter her og lurer litt på hvordan det har gått med lillingen, mammaen og pappaen

Takk for tanken Monkaponka!
    Det gikk bra med lillemann heldigvis! Kulen var gått ned ganske mye i løpet av natta, så nå er det bare en liten kul, men et ganske bra blåmerke da..[&:] Må vel venne meg til at den slags skjer med en så aktiv krabat-får vel klippekort på legevakta etterhvert også kan jeg tenke meg..

ORIGINAL: Ole Brumm

ORIGINAL: Monkaponka

Takk for tanken Monkaponka!
    Det gikk bra med lillemann heldigvis! Kulen var gått ned ganske mye i løpet av natta, så nå er det bare en liten kul, men et ganske bra blåmerke da..[&:] Må vel venne meg til at den slags skjer med en så aktiv krabat-får vel klippekort på legevakta etterhvert også kan jeg tenke meg..

Huff, ja.. dette er bare en liten prosent av alt vi må igjennom tenker jeg.
    Godt å høre at det går bra da!

Godt å høre at det gikk bra [:)]

Back
    Topp