Kul i brystet...

*Christy*

Elsker forumet
Da jeg lå og ammet Leon i morges så kjente jeg plutselig en kul i det ene brystet... Kjente at jeg ble helt kald og kvalm med en gang og tenkte selvsagt det verste.

Nå finner jeg den ikke igjen, og tenker egentlig at det var melkekjertel jeg kjente. Sant de kan være litt "markerte" og bli harde. Tenker hvis det er en stund siden han har fått melk fra det brystet og det er ganske fullt?

Får angst av slike ting jeg. Min tante har hatt brystkreft og min mor driver å går på kontroller as we speak, for de mente hun hadde forstadiet til kreft.
Huff og huff... Liker ikke tanke på slikt, og så nå rett før jul og da... [&:]

Bruker å få det noen ganger, bare la barnet ordne det[:D][:D][:D]. Amme litt mere på kulebrystet.

Puh.. det var godt å høre.
Tenkte hvordan det hadde sett ut å gå på mammografi nå med full melkespreng. De måtte jo hatt verneutstyr på seg der oppe!!! [8D]

ORIGINAL: *Christy*

Puh.. det var godt å høre.
Tenkte hvordan det hadde sett ut å gå på mammografi nå med full melkespreng. De måtte jo hatt verneutstyr på seg der oppe!!! [8D]

tjihi.... Sambo har fått seg en stråle en gang, ha ha ha. Manahmanah, dududuuuuu du du du.....

Jeg har lurt noen ganger jeg også. Syns det er så vanskelig å vite om det er melkekjertler eller kuler. Men siden du ikke finner den igjen en gang, var det nok bare en melkekjertel.

Ja jeg har liksom bare skulle vise min kjære hvordan denne melken ser ut, for å så ha skutt ham rett i øyet.. Sjarmigt! [:D]

Puh... *puster lettet ut*

Da tar vi det med knusende ro denne gangen...
Dukker kulen opp og ikke forsvinner igjen, så får jeg heller be noen som har greie på slikt kjenne på den....

Hvis du finner igjen kulen når du er ferdig å amme kan du bekymre deg[;)]
Men nå er det ingenting å tenke på![;)]

Ja man får jo sine tanker når man ligger der og plutselig kjenner noe.
Mange tanker som kvernet rundt i hodet mitt i morges ja.
Og selv om jeg vet at det 99,9 % sikkert er en melkekjertel, så har man alltids en bitteliten ekkel følelse som kommer snikende i ny og ne.

Back
Topp