Kul i brystet.

miliie25

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Igår når jeg skulle legge meg så fant jeg tilfeldigvis en kul rett ved siden av brystvorten. Syns jeg så litt hoven ut. Den er liten og rund som en klinkekule!

Flere som har hatt noe slikt? Forhåpentligvis ikke noe å være redd for, men ringer til lege kl. 8 uansett.

Igår når jeg skulle legge meg så fant jeg tilfeldigvis en kul rett ved siden av brystvorten. Syns jeg så litt hoven ut. Den er liten og rund som en klinkekule!

Flere som har hatt noe slikt? Forhåpentligvis ikke noe å være redd for, men ringer til lege kl. 8 uansett.
Ikke for å skremme men ville hørt med en lege når det kommer til sånne ting

Jeg fant kul i brystet i sommer, stor og hard langt unna brystvorte. Var på brystdiagnostisk senter for ul. Ingenting farlig. Og den var vond og øm. Kun tett melkekjertel. Vanlig undet graviditet

Det var en kul på siden av brystet jeg hadde som viste seg å være kreft. (Ble operert forrige uke) MEN jeg har hatt kreft før, og det var et tilbakefall. OG når man er gravid er det mye hormoner i kroppen som gjør mye rart med kroppen. Jeg hadde ikke vært bekymret, men smart å dra til legen ;)

Er nok helt ufarlig. Mye som skjer i en gravid kropp som skal starte melkeproduksjon. :) Få det sjekket uansett! :)

Var heldigvis ufarlig :-) Men er glad jeg sjekket. Er mye mer bekymret for alt nå når jeg er gravid, så hadde bare vært så mye unødvendige tanker og bekymringer visst jeg ikke hadde gjort det :-)
Det var gode nyheter

Så bra at det ikke var noe farlig :) Jeg merker også det at jeg blir mer bekymret over ting nå som jeg er gravid.. Ikke bare bare å bli hormonell og en smule overtenkt på alt og alt mulig :P Men det er nok alltid smart å sjekke seg hos legen om det er noe man er bekymret over :)

Så bra at det ikke var noe farlig :) Jeg merker også det at jeg blir mer bekymret over ting nå som jeg er gravid.. Ikke bare bare å bli hormonell og en smule overtenkt på alt og alt mulig :P Men det er nok alltid smart å sjekke seg hos legen om det er noe man er bekymret over :)
Godt det ikke bare er meg som blir litt ekstra bekymret. Ellers skal det mye til før jeg går til legen, men nå blir det litt oftere! Jeg orker ikke gå å tenke på ting som er unødvendig, da er det bedre å få det sjekket med engang :-)

Godt det ikke bare er meg som blir litt ekstra bekymret. Ellers skal det mye til før jeg går til legen, men nå blir det litt oftere! Jeg orker ikke gå å tenke på ting som er unødvendig, da er det bedre å få det sjekket med engang :)

Ja det er veldig sant :) Man blir jo automatisk bekymret når man har en liten en i magen som man vil beskytte så godt en kan. Det viser hvor fort morsinnstinktet kommer og hvor sterkt det er :) <3

Back
Topp