Kul i brystet

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Er det normalt at brystene kjennes litt "kuleaktige" ut, når man er gravid? De er veldig ømme, spesielt brystvortene, og kjenner kuler her og der.. Lurer på om jeg skal få sjekka det, eller om man får det når man er gravid, og brystene forbereder seg på amming?

Jeg ville absolutt tenkt melkekjertler med en gang, for jeg tror ikke kreftkuler er vonde. Correct me if I'm wrong, men tror dette er helt vanlig under graviditet!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, er det jeg har tenkt og, men blir litt småengstelig lell.. skvatt skikkelig å går når jeg fant en "kul"..

Er de ømme og vonde er det helt ufarlig :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er litt vanskelig å forklare, det virker som at det er mange kuler rundt om, og ikke alle er vonde.. kjenner fler i høyre enn i venstre, men tenker også at siden det er i begge, og at noen er vonde og andre ikke, så er det vel ikke noe farlig.. Har aldri kjent sånn før heller..

Er de helt runde eller misdannede? JM kjente på en av mine og sa det var hovne melkekjertler da de er i avlang form osv. Ufattelig ømt og vondt å trykke på, nå har jeg ingen fasit, men gjerne få det sjekket :)

<3 29.12.14 <3

Skjønner bekymringene, har det sånn selv, men jeg tror jo alt er noe alvorlig galt om jeg kjenner en kul eller noe. Men det er nok som de andre skriver, melkekjertler:) men det skader jo ikke å ta det opp med legen/jm neste gang du skal dit:)

Jeg tror det dreier seg om melkekjertlrr, som forbereder seg, men er du bekymret, så ta en tur til legen.:)

1. Mann skal bli storebror

Har sånn jeg også. Tenkte med meg selv, at siden jeg har kuler i begge bryst, er det nok ingen fare:)

Termin 4. januar :)

Back
Topp