Kul i brystet

pandalise

Gift med forumet
Noen som har hatt det?/Vet noe om det?

Har vært øm på ene siden av venstre bryst ei stund nå, har lett etter kul mange ganger men fant ikke noe. Men imårrest kjente jeg en liten kul som ømheten kommer fra, som en litt stor rosin kanskje [:-]

Skal til legen med det ja, men spør her først. Er forresten leeenge siden jeg ammet.

Ja, min veninne fant en kul i brystet i fjor på denne tiden.. Da var hun akkurat ferdig med ammingen..

Det var ikke noe postitivt, men går bra nå..

Det kan jo være brystbetennelse. Har ikke legen funnet noe?

Har ikke vært til legen. Men kan man få brystbetennelse når puppa er tømt da? Det har ikke vært melk i de på min. 5mnd. Og det er bare på den ene siden, som en liten kul.

ORIGINAL: pandalise

Har ikke vært til legen. Men kan man få brystbetennelse når puppa er tømt da? Det har ikke vært melk i de på min. 5mnd. Og det er bare på den ene siden, som en liten kul.

Du kan få brystbetennelse når som helst, trenger ikke amme!

ORIGINAL: Froskegele

ORIGINAL: pandalise

Du kan få brystbetennelse når som helst, trenger ikke amme!

Ååja[:)] Jeg hadde masse tette melkeganger og "knuter" med melk når jeg ammet, syns ikke det er det samme. Aldri hatt betennelse da.

Back
Topp