Stinemor og nurket
Glad i forumet
i dag har vi vært på KUB ultralyd i Gøteborg hos barnmorsker gruppen, og jeg er veldig glad nå!
jeg ble så godt tatt vare på der, hun tok seg gooood tid. Hadde ultralydtime over en time. Babyen hoppa og spratt, men ville helst sitte, og da kunne hun ikke måle nakkefolden. På et stadium så det ut som den gav oss fingeren... ;-) jeg måtte opp å gå og røre på meg flere ganger for å prøve å lure babyen til å ligge på rygg, helt til slutt lå den som hun ville, og nakkefolden så helt normal ut... Hjertet banket normalt, og vi er helt forelsket i det lille knøttet...
Vi var også noen av de første der som fikk prøve en ny ultralydmaskin, synes kvaliteten på bildet ble utrolig bra... Hun mente jeg var i uke 13, ikke 12 som jeg trodde selv... Så sånn er det, nå skal jeg kose meg skikkelig i helga, glad for å ha sett at det er liv i magen....
Ønsker der alle en skikkelig god helg

Vi var også noen av de første der som fikk prøve en ny ultralydmaskin, synes kvaliteten på bildet ble utrolig bra... Hun mente jeg var i uke 13, ikke 12 som jeg trodde selv... Så sånn er det, nå skal jeg kose meg skikkelig i helga, glad for å ha sett at det er liv i magen....
Ønsker der alle en skikkelig god helg