Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er du innkalt til tidlig UL?Får man innkalling til blodprøven?
Jeg var på legetime i uke 7, siden jeg er 37 år nå og ønsket å få kub-test. Legen sendte henvendelse til sykehuset, og jeg er innkalt til tidlig ultralyd når jeg er 11+5, men det stod ingen ting der om blodprøve?
Får man innkalling til blodprøven?
Jeg var på legetime i uke 7, siden jeg er 37 år nå og ønsket å få kub-test. Legen sendte henvendelse til sykehuset, og jeg er innkalt til tidlig ultralyd når jeg er 11+5, men det stod ingen ting der om blodprøve?
Ja heldigvis har du rett i det. Frykter bare å måtte stå ovenfor et ubehagelig valg når jeg er så langt på vei.De aller fleste babyer fødes friske. Tenk på det![]()
Det er min store angst oppi alt dette også. Et tungt og muligens traumatisk valg om fosteret ikke er levedyktig.Ja heldigvis har du rett i det. Frykter bare å måtte stå ovenfor et ubehagelig valg når jeg er så langt på vei.
Det er min store angst oppi alt dette også. Et tungt og muligens traumatisk valg om fosteret ikke er levedyktig.