Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lest at blodprøve for KUB test bør helst tas før uke 10. Noen vet hvordan kan man ta blodprøve på forhånd? Må man ha henvisning? Har tenkt å ringe på mandag og høre, men kanskje noen som er her inne vet det
Jeg kommer til å spørre er 12+5 når vi har time.Noen som vet om det er mulig å få vite kjønn på KUB test UL'en? Skjønner jo at dette ikke er fokus, men er det innafor å spørre liksom?
Jeg skal ha KUB, men ikke pga alder
Jeg kommer til å spørre er 12+5 når vi har time.
Eg va henvist sist svangerskap og blei sendt for test. Dei hadde feilrekna alderen min og eg fekk då kun ultralyden. Fekk ikkje vite noko kjønn, men fekk ein veldig grundig og god ultralydNoen som vet om det er mulig å få vite kjønn på KUB test UL'en? Skjønner jo at dette ikke er fokus, men er det innafor å spørre liksom?
Noen som vet om det er mulig å få vite kjønn på KUB test UL'en? Skjønner jo at dette ikke er fokus, men er det innafor å spørre liksom?
Du kommer nokk til å bli innkalt kort tid etter samtalenJeg har foreløpig kun fått time til tlf konsultasjonen. Dette er det en stund siden jeg fikk, og har time neste tirsdag, 11+1. Burde jeg etterlyse time til ultralyden?
Fikk innkalling for to dager sidenDu kommer nokk til å bli innkalt kort tid etter samtalen
Eg har fått time 29. Oktober, syns da va litt tidlig eg med tanke på at eg ifølge tul e 6+6 i dag... den ska vel taes i veke 11-13??
Begge deler sto i brevet på samme dag...Er det UL du har fått da? Jeg har fått 26.10, er da 13+0.
Jeg parkerer min på en café i nærheten... sånn som jeg har gjort på de andre TUL'eneI dag kom meldinga om at eg ikkje får ha ledsager med meg. For 2 år siden stod det i brevet at ein ikkje burde komme aleine til timen
Mannen må uansett vera heima med minsto for me har ingen som kan passe hu 05-19 og eg vil ikkje ta hu med på tur i så mange timer. Litt mange timer å slå ihjel fra me e i Bergen til timen er... men hadde jo andre eg kunne hatt som støtteJeg parkerer min på en café i nærheten... sånn som jeg har gjort på de andre TUL'ene
Jeg også tok blodprøve i dag og fikk UL time 26.10. Men tror ikke blodprøvene blir ikke klare til UL timen ennå.I dag var jeg og tok blodprøven til KUB testen. Trodde denne kunne tas hos fastlegen, men jeg måtte til OUI i forskningsveien i Oslo. Mens UL'en tas på Rikshospitalet. Uh... blir mye farting frem og tilbake. Har heldigvis fått OUL på sykehuset 5 min. å gå fra der jeg bor (som dessverre ikke har fødeavdeling).
Jeg har også UL 26.10. De mente at det skulle gå akkuratJeg også tok blodprøve i dag og fikk UL time 26.10. Men tror ikke blodprøvene blir ikke klare til UL timen ennå.
Ahh så bra!Jeg har også UL 26.10. De mente at det skulle gå akkurat