Ktr 40-uker

barba

Forelsket i forumet
Var til legen i dag. Mer vann i kroppen, så hadde gått opp vel 3kg på to uker. Litt høyere blodtrykk, men hadde jo jogget opp tre etg for å nå timen :P Urin var helt fin, så det var ikke noe mistanke om noe forgiftning. Sjekka livmorhalsen, der var det vel 3cm åpning, hun kjente hodet var kommet godt ned. Strakk en del i livmorhalsen (au) så nå blir det spennende å se fremover ;)

Spennende! Går nok ikke 14 dager over da;-)

Spennende! Er nok ikke lenge igjen, da. :)

Nei, satser på at det ikke er så lenge igjen. Forrige sv.sk var jeg til ktr fredag, da undersøkte hun og tøyde litt oppi der.... Riene starta søndag kveld/natt. Kan jo være annerledes når det er andre gang, kanskje kroppen reagerer annerledes på stripping da? Ja, ja, ikke mye annet å gjøre enn å vente å se i alle fall :)

Nå har jeg jammen starta med 1 min rier, ennå 7-8 min mellom. Håper de varer ved denne gangen og ikke stopper opp igjen. Er SÅ klar for å treffe skatten i magen :)

Går på det jevne her, ca 6min mellom riene. Kjenner jeg er veldig avventende på om det stopper opp eller ei. Riene varer ca50sek. Nå kan jeg i alle fall tenke på alpin kombien en stund ;)

Går på det jevne her, ca 6min mellom riene. Kjenner jeg er veldig avventende på om det stopper opp eller ei. Riene varer ca50sek. Nå kan jeg i alle fall tenke på alpin kombien en stund ;)
Så morro:-) Hold oss oppdatert;-)

Uff, nå tror jeg det stopper opp litt her. Kjedelig :( !!

Så spennende!! Du får bare hvile deg godt - sikkert ikke mange timene til det starter opp igjen:-) Lykke til!!

Takk jenter, godt med litt moralsk støtte. Nå skal jeg og mannen se film, finne på noe for å få tiden til å gå ;)

Back
Topp